ראש העיר קריית אונו ביקרה את תושב העיר שנפצע בקרב ברפיח

ביקור מרגש בבית החולים איכילוב אצל מתן אייזיק תושב העיר שנפצע ברפיח

השבוע ביקרה ראש העיר קריית אונו מיכל רוזנשיין, בבית החולים איכילוב, את מתן אייזיק, תושב העיר. מתן הוא שריונר, שנפצע לפני שלושה שבועות בקרב ברפיח.

 

 

בביקור המרגש נכח גם המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הרווחה משה דאלי ועו”ס ציפי ליברמן פרץ מהאגף לשירותים חברתיים.

מתן, שממתין לניתוח בכתף וביד, סיפר לראש העיר ולכל הנוכחים בחדר את סיפור פציעתו: “הייתי עם הראש מחוץ לטנק, שמעתי פיצוץ אדיר, עפתי לתוך הטנק, ראיתי שהמפקד שלי פצוע ומיד התחלתי לטפל בו. רק כשסיימתי לחבוש אותו גיליתי שגם אני מכוסה בדם וראיתי את החור בכתף שלי. ביקשתי מהתותחן שיחבוש אותי ובמקביל דיווחתי בקשר שהטנק נפגע ושאנו זקוקים לחילוץ.”

מיכל רוזנשיין, ראש העיר קריית אונו: “התרגשתי מאד, פגשתי לוחם אמיץ לב, מקסים, גיבור. הפשטות, והדיווח היבש מפיו של מתן מסמל את הערך הכי יפה בלוחמים שלנו “הרעות”, אני מאחלת למתן ולכל פצועי צה”ל בגוף ובנפש, רפואה שלמה, החלמה וחזרה מהירה לשגרה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן