ראש העיר ביקש וקיבל: מהפכת “דרך שווה” בתחבורה הציבורית – גם באילת | כל הפרטים, ההנחות והעלויות בכתבה

ראש עירית אילת, אלי לנקרי רושם הישג נוסף לאחר שיתוף פעולה עם שרת התחבורה מרב מיכאלי, מנוי “חופשי אזורי” יאפשר לתושבי אילת נסיעות ללא הגבלה באוטובוסים, למרחק של עד 40 קילומטר מאילת (אזור הסחר החופשי), בעלות חודשית של 84.60 שקלים בלבד. מדובר בהוזלה משמעותית של כמעט 30 שקלים, לעומת המנוי “החופשי חודשי” הקיים כיום לתושבי אילת, בעלות של 113.5 שקלים. ילדים ונוער עד גיל 18 ואזרחים ותיקים יוכלו לרכוש את המנוי בחצי מחיר, בעלות של 42.3 שקלים בלבד. לדברי לנקרי, “מאפייניה הייחודיים של אילת והיותה העיר הפריפריאלית ביותר במדינת ישראל מעמידים אותה מול אתגרים מורכבים ויומיומיים. אני מודה לשרת התחבורה – מרב מיכאלי על ההכרה באתגרים אלה ועל כך שנענתה לפנייתי והעניקה גם לתושבי אילת את ההטבות והתעריפים של רפורמת “דרך שווה”.

מהקיץ נוסעות ונוסעים מעל גיל 75 ייהנו מנסיעה חינם בכל התחבורה הציבורית, גם באילת. בני ובנות נוער עד גיל 18 יוכלו לרכוש את המנויים ב-50% הנחה, כמו גם אזרחים ואזרחיות ותיקים. בנוסף, תורחב ההנחה לזכאי וזכאיות ביטוח לאומי בערך הצבור, מ-33% כיום ל-50% הנחה. לראשונה תושבות ותושבי אילת יוכלו ליהנות ממנוי “חופשי ארצי” בעלות של 225 שקלים בלבד. המנוי יאפשר נסיעה חופשית מאילת לבאר שבע, וממנה לכל הארץ באוטובוסים. המנוי משקף הנחה משמעותית לנוסעים ולנוסעות, שנאלצו עד כה, לשלם על נסיעות בודדות בלבד, ומאחר ולא היה שום מנוי בין אילת לבאר שבע ושאר ערי הארץ. ילדים, נוער, אזרחים ואזרחיות ותיקים יוכלו לרכוש את הכרטיס ב-50% הנחה, בעלות של 112.50 שקלים בלבד. כמו כן, תושבות ותושבי אילת יוכלו ליהנות ממנוי “חופשי ארצי” כולל רכבת, בעלות של 610 שקלים בלבד. הכרטיס יאפשר נסיעה חופשית בכל הארץ, בכל אמצעי התחבורה הציבורית, לאילת וממנה, לכל יעד בישראל. ילדים ונוער, אזרחים ותיקים יוכלו לרכוש את הכרטיס בחצי מחיר, בעלות של 305 שקלים בלבד.

נסיעה בודדת בין אילת לבאר שבע תעלה 27 ₪ בלבד, ונסיעה למרכז הארץ תתאפשר במחיר של 68.5 שקלים, כפי שנהוג היום. המעוניינים בנסיעות המשך, יוכלו לרכוש מנוי “חופשי יומי” ארצי ב-74 שקלים ולנסוע ללא הגבלה מאילת לכל המדינה. כרטיס זה גם מאפשר נסיעה הלוך חזור באותו יום.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח”כ מרב מיכאלי: מהפכת “דרך שווה” בתחבורה הציבורית מאפשרת לציבור בכל רחבי הארץ להנות ממנויים משתלמים וכדאיים ואילת היא חלק מהמהפכה. במסגרת ההטבות והתעריפים שיש במודל החדש, גם האילתיות והאילתים נהנים מבשורה של ממש: מנויים משתלמים, כמו בשאר חלקי הארץ, לנסיעה מאילת ואליה. חג שמח ונסיעה טובה!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן