ראש העיר באר יעקב: אין לי כוונה להעמיד את התושבים בסיכון באירועי פורים

ניסים גוזלן לתושבים: אתם כבר מכירים אותי, כשזה קשור לביטחון שלכם אני יותר קפדן מהרגיל.
באופן חריג ובשונה מרשויות רבות אחרות, הודיע ניסים גוזלן, ראש העיר באר יעקב בפוסט בפייסבוק, כי המצב הביטחוני מורכב ולא ברור ולכן לא יתקיימו אירועי פורים המוניים. 

דברי גוזלן: נתחיל מהסוף, אין לי כוונה בשלב הזה לקיים אירועי פורים המוניים כשהמשמעות היא להעמיד אתכם בסיכון כלשהו. המצב הביטחוני מורכב ולא ברור.

אתם כבר מכירים אותי, כשזה קשור לביטחון שלכם אני יותר קפדן מהרגיל.

ולכן, כמו שכתבתי אתמול, אירועי פורים יתקיימו השנה רק לילדים ונוער ורק בקבוצות של עד 2000 איש כל פעם, בחצר תיכון נווה נחום כשכל המרחבים המוגנים של בית הספר פתוחים למקרה חירום (שלא נדע) ועומדים לרשותכם.

כדי לעמוד במגבלת כמות האנשים אנחנו נאלצים, בניגוד לשנים קודמות, לקיים שני סבבים לכל הופעה (כדי שכולם ייהנו מכך) ולמכור כרטיסים לכל סבב של מופע.

רק באמצעות מכירת כרטיסים נוכל לשלוט על כמות המשתתפים ולשמור על ביטחונכם. נקבנו במחיר ממש סמלי כדי שכולם יוכלו ליהנות מההופעות. במתחם ההופעה גם נדאג לכם לפינוק כלשהו חינם וחופשי אז כל שנשאר לכם לעשות- להיכנס ללינק, לבחור לאיזה סבב תרצו להגיע ולרכוש כרטיסים. כל אדם מעל גיל 3 צריך כרטיס, גם הורה.

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן