ראש העיר אשדוד בדרישה משרי החינוך והאוצר: “בטלו את ההחלטה להפחית את השתתפות המדינה בעלויות הצהרון”

ראש העיר אשדוד דורש לבטל את ההחלטה להפחית את השתתפות המדינה בעלויות הצהרון לגני הילדים ובתי הספר. לחילופין, מבקש ראש העיר להתחשב בעובדה כי אשדוד מדורגת 5 במדד הסוציו-כלכלי ולהתחשב בנתונים אלה.

ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי, פנה במכתב דחוף אל שר האוצר, בצלאל סמוטריץ’ ושר החינוך יואב קיש בנוגע להפחתת השתתפות משרד החינוך בעלויות הצהרונים.

וכך כותב ד”ר לסרי לשרים: 

נתבשרנו כעת, כשבוע לפני פתיחת שנת הלימודים על ההחלטה להפחית את השתתפות המדינה לצהרון ב-150 ש”ח לילד ולהעמיסה על הורי הילדים כך שהשתתפות השנתית לכל ילד למשפחה תגדל ב-1500 ש”לח לשנה ביחס לאשתקד.

אשדוד מדורגת 5 במדד הסוציו-כלכלי ולהודעה זו בסמיכות כה גדולה לפתיחת שנת הלימודים, יש השפעה רבה על יכולתם של משפחות רבות בעיר לאפשר את השהייה בצהרון לילדיהם, במרבית המקרים מדובר ביותר מילד אחד כך שההשפעה מאוד משמעותית עד כדי פגיעה ממשית ביציאה לעבודה במשרה מלאה של אחד ההורים, בשכבת הגיל שגם כך נושאים בעול המרכזי של חובות כלכליות ואחרות במדינה.

אני קורא לכם לבטל את ההחלטה ולכל הפחות להתחשב בנתונים סוציואקונומיים עירוניים.
מצפה לתשובתכם החיובית.”

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן