ראש העיר אילת קיים הערכת מצב עם כל גורמי הביטחון, החירום וההצלה

יש להמשיך ולעקוב אחר ההנחיות המפורסמות על ידי פיקוד העורף באמצעי ההפצה הרשמיים ההנחיות המלאות מעודכנות בפורטל החירום הלאומי וביישומון פיקוד העורף ובקישור למדריך המצוי בכתבה

על רקע המצב הביטחוני ופעילות צה״ל בצפון, חשוב לציין שבאילת אין שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף.

בעקבות מתקפת הנגד היזומה של צה״ל בצפון הארץ וההכרזה על ״מצב מיוחד בעורף״, יודגש כי אין שינוי במדיניות ההתגוננות באילת והשגרה נשמרת כרגיל. יחד עם זאת יש לגלות ערנות ולפעול בהתאם להנחיות.

למדריך שהכינו בעירייה וחשוב לדעת בעת חירום לחצו על הקישור.

בהערכת מצב שקיים הבוקר (א׳) ראש העירייה – אלי לנקרי, על רקע האירועים הביטחוניים, עדכנו כל גורמי הביטחון, החירום וההצלה על כוננות ודריכות גבוהה.

מפקד האוגדה המרחבית עוצבת אדום – תא״ל איתמר בן חיים עדכן על מעטפת הגנה רחבה במרחב ועל הערכות לכל תרחיש הן מבחינת הרחבת ההתקפה והן מבחינת ירי לאילת. מפקד משטרת מרחב אילת – נצ״מ אליהו שמול עדכן על נוכחות גבוהה של שוטרים במרחב הציבורי כולל בשדה התעופה רמון. גם כיתת הכוננות נמצאת בדריכות גבוהה.

מפקד נפת אדום של פיקוד העורף – אל״מ שמוליק יחזקאל הדגיש שאין שינוי במדיניות ההתגוננות באילת יחד עם זאת ישנה מוכנות גבוהה הן של לוט״ר אילת, נפת אדום, פלוגת מגן אדום וגדוד החילוץ כולל הערכות לקליטת מפונים ככל שתידרש.

כוחות מד״א וכב״ה עדכנו גם הם על דריכות ומוכנות גבוהה.

מנהל אגף חירום וביטחון בעירייה – אילן חדידה עדכן שהמקלטים הציבוריים פתוחים מתחילת המלחמה בהתאם להנחיית ראש העירייה ומתקיימים בהם סיורים תכופים כדי למנוע כניסת זרים. ראש העירייה הודה לכל הגורמים הפועלים יחד לשמור על שלומם וביטחונם של תושבי העיר והנופשים הרבים המתארחים בה.

הנחיות פיקוד העורף מצילות חיים. כשמוכנים מוגנים. לחוברת הנחיות לשעת חירום לחצו על הקישור.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן