ראש הממשלה: “היה פה מחדל נורא, כרגע המשימה שלי היא להציל את המדינה”

“משימת החזרת החטופים הכתיבה במידה רבה את הצעדים שאנחנו עושים עכשיו וכפי שאמר השר גנץ בהחלט יכול להיות שהמהלך הקרקעי שאנחנו הרחבנו אותו – יסייע לנו במשימה הקדושה הזאת. בזה אנחנו עוסקים עכשיו”

“היה פה מחדל נורא, הוא ייבדק על תום, לא תישאר אבן על אבן שלא תיבדק. כרגע המשימה שלי היא להציל את המדינה, להוביל את חיילנו לניצחון מוחלט על חמאס וכוחות הרשע” אמר הערב (שבת) ראש הממשלה בנימין נתניהו במענה לשאלות התקשורת, לאחר שקיים הצהרה ובה אמר: “אתמול נכנסו כוחות קרקעיים בשערי הרשע. זה השלב השני במערכה. קיבלנו את ההחלטה להרחיב את הפעילות הקרקעית פה אחד. נכנסנו לשלב השני של המלחמה, המטרה היא השמדת היכולות הצבאיות והשלטונית של חמאס והחזרת החטופים. קיבלנו את ההחלטות פה אחד בקבינט המצומצם והמורחב”.

נתניהו הוסיף: “יש לנו עוד משימה – אני בא מפגישה מטלטלת עם משפחות החטופים – קורע את הלב, העם כולו עם כואב, נעשה הכל כדי להחזירם. זו לא משימה פשוטה אבל המשימה הזאת לא משה מעינינו לרגע אחד – והיא, אגב גם הכתיבה במידה רבה את הצעדים שאנחנו עושים עכשיו וכפי שאמר השר גנץ בהחלט יכול להיות שהמהלך הקרקעי שאנחנו הרחבנו אותו – יסייע לנו במשימה הקדושה הזאת. בזה אנחנו עוסקים עכשיו”.

על נושא הרפורמה המשפטית אמר נתניהו: “הרפורמה המשפטית לא עומדת כרגע על סדר היום. הסרנו את כל המחלוקות בינינו. אנחנו מבלים יחד כמעט 24 שעות ביממה, חלק ניכר עובדים מסביב לשעון כצוות מלוכד, יחד עם הרמטכ”ל, יחד עם אלופי צה”ל, יחד עם אנשי זרועות הביטחון – מתוך ידיעה אחת: האוייבים שלנו רוצים לרצוח את כולנו, הם לא עושים אבחנה בין תומכי הרפורמה או שונאי הרפורמה, הם לא צריכים תירוצים, הדבר שעומד לנגד עיניי: ניצחון”.

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

הודעות ישירות לווטסאפ שלכם | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

לעדכונים בפייסבוק-הדף הרשמי: לחצו כאן

לעדכונים בטלגרם-הערוץ הרשמי: לחצו כאן

לעדכונים באינסטגרם הערוץ הרשמי: לחצו כאן

לעדכונים בטוויטר הערוץ הרשמי: לחצו כאן

לעדכונים ביוטיוב הערוץ הרשמי: לחצו כאן

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל >> לחצו כאן

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן