ראשי הערים של בקעת אונו בכינוס קיץ עם הנהגת הצופים החדשה

צופים אל העתיד: ראשי הערים של בקעת אונו נפגשו עם הנהגת הבקעה החדשה של הצופים ביער מגינים בכינוס קיץ מיוחד.

עם הפנים קדימה: ראשי הערים של בקעת אונו ערכו מפגש מרגש עם הנהגת בקעת אונו וחניכיה ביער מגינים. רה״ע שיבחו את החניכים על פעילותם בזמן המלחמה ושרטטו יחד תוכניות שאפתניות לשנה הקרובה, כולל יוזמות חדשות לחיזוק הקשר עם הקהילות ופיתוח ההנהגה.

המפגש חשף את הכוח העצום שבאיחוד שמונה שבטי הצופים המונים יחד למעלה מ-6,500 חניכים, שהפכו את בקעת אונו למעוז של מנהיגות צעירה ופורצת דרך.

“ההחלטה לאחד את השבטים בבקעה, הוכיחה את עצמה״, הצהירה ליזי דלריצ’ה, ראש עיריית גני תקווה, “הצופים של בקעת אונו לא רק מגיבים למציאות – הם מעצבים אותה. בזמן המלחמה הם הוכיחו שכאשר נותנים לנוער את הכלים והאמון, הם יכולים להוביל שינוי אמיתי בחברה הישראלית.”

המפגש חשף את העוצמה הקהילתית יוצאת הדופן שהפגינה הנהגת הבקעה במהלך תקופת המלחמה. מיוזמת “בואו לשחק איתי” שהגיעה ל-600 ילדים, דרך ביקורי בית לילדים עם צרכים מיוחדים, ועד למאבק בפייק ניוז. הצופים הוכיחו שהם לא רק מוכנים לאתגרי ההווה, אלא גם מצוידים בכלים להתמודד עם אתגרי העתיד.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות יהוד מונוסון לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן