צפו בתיעוד פיגוע דקירה בצומת בית קמה; נקבע מותו של מי שחיסל את המחבל

אנחנו ממשיכים ומעדכנים עם קבלת הפרטים

מחבל ביצע פיגוע דקירה בסניף ארומה הממוקם בתחנת הדלק בצומת בית קמה. למרבה הצער, נקבע מותו של גיבור ישראל, אשר חיסל את המחבל.

כפי הנראה מתוך מצלמת האבטחה של סניף ארומה, המחבל נכנס למקום עם סכין בידו – ותקף גבר במדי צבא. ייתכן ומדובר באיש מילואים, אשר הצליח על אף פציעתו החמורה להתעשת, להוציא את אקדחו ולחסל את המחבל. אזרח ששהה במקום ניסה להשתלט על המחבל ולהוציא ממנו את הסכין, כאשר זז ממקומו, כך על פי התיעוד, המחבל חוסל. מיד לאחר שחיסל את המחבל – תושב רהט, שעבד באשקלון, התמוטט האיש (ככל הנראה מילואימניק) כתוצאה מחומרת פגיעתו.

המחבל הארור שביצע את הפיגוע – תושב רהט בן 22, אימו היא תושבת רהט ואביו תושב רצועת עזה. בעת האחרונה עבד באשקלון. בן דודו הוא רס"ל (מיל') אחמד אבו לטיף, לוחם צה"ל שנפל באסון קריסת המבנים במרכז הרצועה.

בנוסף, באירוע, דווח על שני פצועים נוספים במצב קל-בינוני. בתוך כך, קיים חשש לסייען שנמלט מהמקום. מתבצעות חסימות בכבישים הסמוכים.

קדיש בלוי חובש איחוד הצלה מסר:

"הגעתי למקום בתוך כחצי דקה מקבלת הקריאה ונתקלתי ברופא ובחובש צבאי שניסו לעצור את הדימומים ללא ציוד רפואי. בזכות תיק הציוד הרפואי שקיבלתי מאיחוד הצלה הבאתי להם ציוד חבישה לעצירת הדימומים. תוך כדי הטיפול בזירה למרבה הצער הוא איבד את ההכרה והוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לנפגע נוסף במצב קל ולמספר נפגעי חרדה".

חובש בכיר במד"א קלמן גנזבורג סיפר:

"הגענו למקום בכוחות גדולים, ראינו המולה רבה, ובסמוך לאחת החנויות שכב גבר כבן 50 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. מיד העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

כאמור, נקבע מותו של הפצוע אנוש שנדקר בבטנו ובצווארו.

פצוע נוסף, כבן 60 פצוע באורח קל. לפי המידע שבידינו, לפחות אחד מהפצועים הינו חייל.

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי וממ״ז דרום ניצב אמיר כהן בדרכם לזירת הפיגוע בבית קמא.

מאגף חירום ובטחון של עיריית נתיבות נמסר:  עקב אירוע דקירה בצומת בית קמה והחשד לאירוע פח"ע, מורגשת תנועה ערה של כוחות ביטחון גם ברחבי העיר. כלל כוחות הביטחון העירוניים בשיתוף המשטרה ערוכים בעיר ובמרחב הסמוך. מומלץ להימנע מהגעה למרחב בית קמה עד להכרזת סיום האירוע ולהשתמש בדרכים חלופיות.

הודעה מהמועצה האזורית מרחבים: חשד לאירוע פח״ע בצומת בית קמה. כוחות משטרה וביטחון במקום. המחבל נוטרל. השיטור המועצתי בשטח. יצאה הנחיה לכיתות הכוננות ולמאבטחי בית הספר להגביר עירנות.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות איחוד הצלה | סרטון ממצלמת האבטחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן