ראשון לציון: דיווחים על רסיסים מיירוט, נפילה בסביון

מהחמ”ל העירוני בראשון לציון נמסר: בסריקות שביצענו בדקות האחרונות – אין דיווח על נפילה ישירה בשטח העיר

תושבי ראשון לציון כבר יודעים מתי ארגון הטרור חמאס שולח מטח לעבר העיר – ודי מוכנים לכך. בדיוק בשעה 21:34 נשמעה אזעקה בראשון לציון (מזרח ומערב).

מהחמ”ל העירוני בראשון לציון נמסר: בסריקות שביצענו בדקות האחרונות – אין דיווח על נפילה ישירה בשטח העיר. יש מספר דיווחים על רסיסים מהיירוט ואנו ממשיכים בסריקות. ללא פגיעות בגוף.

מעיריית נס ציונה נמסר: ” ללא נפילות בשטח העיר. לא ידוע על רסיסים או נזק. פיקוח ושיטור מסיירים בעיר ושומרים על הסדר והביטחון.

בתוך כך, ידוע על פגיעה ישירה בסביון, לא נמסר כעת על פגיעות בגוף, אלא בנזק כבד.

צח תקומי ובן גל חובשים באיחוד הצלה שהגיעו למקום סיפרו: “מדובר בבזירה עם הרס רב, האזרחים שהו במרחב המוגן בהתאם להנחיות פיקוד העורף והאירוע ללא נפגעים”.

רס”ר טל אדומי מכבאות והצלה מסר: מעט לאחר השעה 21:30 נשמעו אזעקות בישובי בקעת אונו בעקבות מתח שנורה למרכז הארץ. רקטה פגעה בבית פרטי בין שתי קומות ונגרם נזק רב בבית ללא שריפה וללא נפגעים בנפש. 3 צוותים בפיקוד מפקד המשמרת רשף מור שישיצקי נמצאים במקום וחברו לצוותי החירום הנוספים בזירה.

ממשטרת ישראל נמסר:

משטרת ישראל מטפלת כעת בזירת נפילה של פגיעה ישירה בבית פרטי בגזרת בקעת אונו, ללא נפגעים שוטרי תחנת מסובים וחבלני משטרה של מחוז ת”א פועלים כעת על מנת לבודד זירת נפילה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור, ללא נפגעים . משמעת אזרחית – מצילה חיים אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל.

יושבי הבית נשמעו להנחיות ושהו במרחב המוגן ואודות לכך לא נפגעו.

◼️ נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

צפו בפגיעה הישירה בכפר חב”ד:

צפו ביירוטים בשמי הארץ:

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן