ראדי דגאמין – כוכב לודאי עולה בשמי ענף כדורסל הנכים בישראל

“לראדי עתיד מבטיח כרכז מוביל בנבחרת הלאומית וכשחקן ברמות הגבוהות ביותר באירופה”

כדורסל: ראדי דגאמין – כוכב לודאי עולה בשמי ענף כדורסל הנכים בישראל

ראדי דגאמין מלוד הוא בסה”כ בן 19, אבל מסתמן כאחד מכוכבי העתיד של נבחרת ישראל בכדורסל על כיסאות גלגלים.

אמו, עובדת עיריית לוד, מספרת על ילד נפלא שנפל ונפצע בגיל 3, ומאז הוא מרותק לכיסא גלגלים. אך במקום לשקוע במרה שחורה, ראדי השקיע את כל מרצו בלימודים ובמשחק הכדורסל האהוב עליו כל כך, וכיום הוא מככב בקבוצת ויאדוליד הספרדית ובנבחרת ישראל.

מספר עליו אריאל אוטולנגי, מאמן נבחרת ישראל: “ראדי הוא אחד השחקנים המשמעותיים בנבחרת הבוגרת. כבר בנבחרת העתודה, היה ברור שהוא בדרך הנכונה. למרות גילו הצעיר, הוא משחק בשקט ובביטחון. בשנה שעברה הוא שיחק בליגה האיטלקית החזקה ועשה חיל. השנה הוא מככב בליגה הספרדית. ראדי עתיד להיות אחד מעמודי התווך של הנבחרת בעשור הקרוב. הוא בחור שקט ומופנם מחוץ למגרש וחיית טרף על הפרקט. צפוי לו עתיד גדול!”

מוסיף בועז קרמר, מנכ”ל “מרכז ספיבק”, מרכז הספורט לנכים הגדול בארץ: “ספיבק מהווה את אחד ממרכזי הספורט הראשונים והגדולים בעולם לספורטאים עם מוגבלויות, שמקדם ומטפח גם ספורטאים פראלימפיים. ראדי דגאמין הוא אחד משחקני הכדורסל בכיסאות גלגלים המובילים בישראל. ראדי הוא שחקן נבחרת ישראל, כיום מושאל ממועדון ספיבק רמת גן, ומשחק בקבוצת ויאדוליד הספרדית.

ראדי גדל מגיל צעיר במועדון הכדורסל ספיבק בר”ג ורכש את היסודות מהמאמנים ליאור דרור וטל רם. ראדי הראה כישרון, יכולת וחריצות מגיל צעיר, ומהר מאד הפך לשחקן מוביל בליגת העל הישראלית ובנבחרות העתודה והבוגרת. בשנה שעברה שיחק ראדי בקבוצת ג’וליאנובה האיטלקית, והשנה הוא עבר לשחק בספרד. לראדי עתיד מבטיח כרכז מוביל בנבחרת הלאומית וכשחקן ברמות הגבוהות ביותר באירופה.”

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: "ספיבק", מרכז ספורט לנכים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן