קרקס בוועדה בכנסת למתן מענה לילדי אשדוד, איריס נפתלי התבקשה לצאת

מה שקורה בוועדה הוא קרקס שמערב פוליטיקה על חשבון הילדים המסכנים האלה, שבשורה התחתונה לא לומדים בצתורה סדירה והגיונית ככלל ילדי ישראל. כדאי שמישהו יעשה מעשה – ובאמת יסייע לאותם ילדים, בהם ילדים עם צרכים מיוחדים – שזקוקים לפיתרון מיידי ולא לעוד וועדה בכנסת. ויפה שעה אחת קודם.

בשעה האחרונה מקיימת הוועדה המיוחדת לצמצום פערים חברתיים בפריפריה בראשות חבר הכנסת אברהם בצלאל דיון בנושא מתן מענה לילדי העיר אשדוד נוכח מלחמת חרבות ברזל, לאחר שישנו ציבור רב של ילדים שלומדים עדיין בקפסולות – למרות שבאשקלון ויבנה הסמוכות כבר שבו ללימודים באופן מלא. לא אחת נזרק לחלל האוויר כי מדובר ב”תת רמה”. במהלך הדיון התבקשה איריס נפתלי לצאת מן הדיון לאחר שהתערבה במהלכו.

מוזמנים: משרד החינוך, משרד הביטחון, עיריית אשדוד, המשרד לביטחון לאומי, משרד הבריאות, משרד הרווחה והביטחון החברתי, מרכז השלטון המקומי, מועצת התלמידים והנוער הארצית, הנהגת הורים ארצית, מוזמנים נוספים

במהלך הדיון נשאו דברים פוליטיקאים מקומיים, חברי כנסת, הורים ובני משפחה שדיברו מדם ליבם וזעקו זעקה אמיתית למען שוויון ופתרון מיידי בנושא. אריה מימון מנהל אגף החינוך בעיריית אשדוד השיב לשאלות הועדה והציג את המצב הקיים מבחינתו.

מה שקורה בוועדה הוא קרקס שמערב פוליטיקה על חשבון הילדים המסכנים האלה, שבשורה התחתונה לא לומדים בצורה סדירה והגיונית ככלל ילדי ישראל. כדאי שמישהו יעשה מעשה – ובאמת יסייע לאותם ילדים, בהם ילדים עם צרכים מיוחדים – שזקוקים לפיתרון מיידי ולא לעוד וועדה בכנסת. ויפה שעה אחת קודם.

לאחר דיון שארך למעלה משעתיים אמר יו”ר הוועדה: “דורש לקבל לוועדה מתי תגמרו את המיגוניות האלה, או התייחסות להצעתו של חבר המועצה לשעבר אינג’ ולדימיר בורודה – שיפור מיגון, כדי שכל ילדי אשדוד יחזרו לשגרת לימודים מלאה – עד סוף השבוע. ילדי אשדוד הם לא סוג ב'”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

צילום: צילומי מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן