קרפור ישראל פתחה לראשונה סניף מרקט ברמלה

סניף זה הינו הסניף השני בעיר רמלה (שדרות הרצל 45), והראשון שפועל בעיר במתכונת מרקט

קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה סניף חדש ברמלה שיפעל במתכונת מרקט. הסניף החדש, נפתח אתמול (ג’) ברחוב יוסף קלוזנר 10.

סניף זה הינו הסניף השני בעיר רמלה (שדרות הרצל 45), והראשון שפועל בעיר במתכונת מרקט. בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, הסניף החדש שנפתח השבוע, תוכנן על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה.

בסניף החדש, ניתן יהיה למצוא מאפיה צרפתית איכותית, מחלקת ירקות ופירות מובחרים, קצבייה משובחת ומגוון דגים טריים ארוזים.

שני סניפי הרשת הפזורים בעיר, מאפשרים לתושבי האזור ליהנות ממחירים שוברי שוק על מגוון הקטגוריות שקרפור מציעה ללקוחותיה. הרשת ממשיכה בפתיחת הסניפים המואצת בפריסה ארצית במגוון מוקדים ומציעה לקהל הצרכנים מוצרים איכותיים בסטנדרט אירופאי ובמחירים זולים ביותר מ-50% מהמותגים בישראל כולל היצע רחב של מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה, ניקיון ועוד.

מיכאל לובושיץ משנה למנכ”ל קרפור ישראל“אנו גאים לפתוח את הסניף השני בעיר רמלה, שיפעל בקונספט מרקט ויצטרף אל 84 סניפי הרשת שנפתחו ברחבי הארץ תוך פחות משנה. כחלק מתכנית הצמיחה של קרפור, חרטנו על דגלינו להגיע לכמה שיותר מוקדים ולהציע את מגוון הקטגוריות המשתלמות והאיכותיות שאנו מציעים ללקוחות הרשת. מתוך כך, אני מזמין את תושבי רמלה והסביבה להגיע לסניף המרקט החדש והמושקע, ולהנות מחווית קניה אירופאית, במחירים אטרקטיביים וכמובן, ממוצרי קרפור האיכותיים והמשתלמים”.

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן