"קרית גת על הכוונת שלהם"

זו ההודעה החריגה שהופצה בקרית גת – בעקבותיה החליט ראש העיר: אין לימודים היום, כשיש ספק – אין ספק!

היום, יום רביעי, לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך בקרית גת!! – כך נפתחה הודעתו של ראש העיר אבירם דהרי אל תושבי העיר, לפני זמן קצר

"במקום שיש ספק – אין ספק!!", הוסיף דהרי. "אתמול בלילה התפרסמה הודעה בקבוצת הוואטסאפ של הורים באחד מבתי הספר בעיר בזו הלשון: "קרית גת על הכוונת שלהם … היום צילצל אליי מישהו שמכיר אותנו, והוא ערבי שעובד עם הצבא שלנו, אמר לי לא להסתובב .. בבקשה תשמרו על עצמכם. וחזר על זה שלא להסתובב בעיר מספר פעמים. אני מנסה להבין את המסר שלו"

לאחר שקיבלתי אתמול בחצות מפי מנהלת אגף החינוך (אשר קיבלה ממנהלת בית הספר) את תוכן הידיעה העברתי אותה ככתבה וכלשונה לבדיקת פיקוד העורף ומשטרת קרית גת אשר ביצעו במהלך הלילה את בדיקותיהם והגיעו למסקנה: "שאין ידיעה קונקרטית כלשהי הידועה להם וכי אין שום דבר חריג מבחינתם וכי אותה תושבת שיתפה לכאורה את תחושותיה בלבד, וכי אותו אדם שהתקשר אליה אתמול הוא אדם נורמטיבי אזרח ישראלי ממוצא ערבי".

לאחר לבטים רבים ולאור העובדה שאלפים רבים של תלמידים פקדו אתמול את מוסדות החינוך שלנו והצפי הוא שהמספר יגדל עוד יותר היום, ולאור העובדה שערים גדולות בסביבתנו עדיין לא שבו ללימודים, החלטתי בלב כבד, אך מתוך אחריות רבה לשלומם ובטחונם המוחלט של ילדי וצוותי ההוראה בעיר, לבטל היום, יום רביעי, 1.11.2023, את הלימודים בכל מוסדות החינוך בעיר וכן את כלל הפעילויות המתוכננות לאוכלוסיות עם הצרכים המיוחדים.

במהלך היום, לאחר שאקיים הערכת מצב זהירה ואחראית ואבין טוב יותר את משמעויות אותה שיחת טלפון, אעדכנכם לגבי מתווה הלימודים והפעילויות מחר.

אנא המשיכו להיות עירניים וזהירים ובעיקר המשיכו לפעול בהתאם להנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

לעדכונים בטלגרם: https://t.me/news08net

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן