קרית גת: הפצצה של כפיר סויסה

סוויסה חושף את הסלוגן שיוביל את מסע הבחירות שלו – פרסום ראשון בחדשות 08

הסלוגן שילווה את פתיחת הקמפיין של המועמד הבולט לראשות העיר כפיר סויסה (למורת רוחו של הראיס אבירם דהרי) נחשף לראשונה. הסלוגן שנבחר הוא ׳׳מקריית הממשלה לקריית גת. כפיר סויסה מנהיג לשינוי׳׳.

לדברי סוויסה, מאז שהודיע בשבוע שעבר על התמודדתו לראשות העיר קריית גת, הוא קיבל מאות פניות מתושבים שביקשו לקחת חלק ולסייע לקמפיין הבחירות במגוון תחומים.

׳׳ישנה התלהבות גדולה ורצון עד לחולל מהפך ואני מתכוון לעבוד קשה כדי שנביא בשורה אמיתית לעיר. סל הכלים הניהוליים שרכשתי בשנים האחרונות במגוון התפקידים שביצעתי יאפשרו לי לקדם את כל מה שלא קודם בעיר: תרבות, בילוי, ספורט, פנאי, תשתיות, חינוך, רווחה, ביטחון אישי ועוד.

“ישנה עבודה מרובה ובכוונתי להציג לציבור את עיקרי התכנית שאקדם מיד לאחר הבחירות. מה שלא קרה במשך 20 שנה תחת כהונת ראש העיר הנוכחי – לא יקרה לעולם. הגיע הזמן לשינוי׳׳, הוסיף סויסה.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: אלעד מלכה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן