קרית גת בכותרות: נערה הותקפה בברוטאליות ע”י נערים ונערות

קרית גת עולה לכותרות בנסיבות חמורות. משטרת ישראל פתחה הבוקר (חמישי) בחקירת חשד לאירוע אלימות שאירע בקריית גת על ידי חבורת נערים ונערות, זאת בעקבות תיעוד שהגיע למשטרה לאחר שעלה ברשת החברתית.

יו״ר הנהגת ההורים הארצית מירום שייף ויו״ר הנהגת ההורים בקרית גת דוד אוחיון  בהודעה משותפת: “הנהגת ההורים הארצית והנהגת ההורים העירונית קרית גת מגנות בחומרה יתרה את אירוע האלימות הקשה שהתרחש בקריית גת, שבו הותקפה נערה באלימות על ידי בני נוער בסמוך לבית הספר ויוצאות בקריאה לגורמי החקירה למצות את הדין עם כל מי שיימצא אשם בתקיפה. בנוסף, פונות הנהגת ההורים הארצית והנהגת ההורים העירונית בקריית גת לרשויות העיריה ולגורמי החינוך והרווחה בעיר לטפל בנחישות בפרשה, לשוחח עם התלמידים ולתמוך בנערה ומשפחתה”.

ראש האופוזיציה וחבר מועצת העיר, כפיר סויסה (הליכוד): “צפיתי בזעזוע בסרטונים ממקרה התקיפה. מדובר באירוע חמור מאוד, המשטרה מעורבת וטוב שכך. אפנה למנהלת אגף החינוך המסורה, הגב׳ זהבה גור, ואבקש שתפעל באמצעות צוות בית הספר לא רק בענישה אלא גם בהסברה, כדי לוודא שהתלמידים מבינים את חומרת המעשה והוא לא יישנה בעתיד. אציין כי האירוע אינו קרה בתוך כותלי בית הספר וכי רוב המעורבים באלימות אינם תושבי העיר. יחד עם זאת, עצוב לראות את קרית גת בכותרות בנסיבות הללו, אבל כבוגר רוגוזין וכמי שמכיר היטב את מנהלת ביה״ס הגב׳ ציפי בן-טולילה, וספג את ערכי המקום, אני סמוך ובטוח שהאירוע הזה יטופל עד תום. יש לנו עיר נהדרת ואנשי חינוך מסורים וביחד עלינו לומר בקול ברור: לא ניתן לאלימות להרים ראש בעירנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן