קריית שמונה מופגזת

משטרת ישראל מטפלת כעת בשתי זירות נפילה של פריטי רקטה באזור קרית שמונה, כתוצאה מאחת הנפילות פרצה שריפה בדירת מגורים ללא נפגעים לאחר שתושבי הבית התפנו מהמקום ובזירה השניה נגרם נזק בלבד

בשעה האחרונה שיגורים רבים לעבר הצפון.

מדובר צה”ל נמסר כי זוהו שישה שיגורים לעבר שטח ישראל. כוחות צה”ל משיבים אש לעבר מקורות הירי. בנוסף, בהמשך לדיווח על שלושה שיגורים שנורו משטח לבנון לשטח ישראל מוקדם יותר היום, צה”ל תקף לפני זמן קצר את המשגר ממנו בוצע הירי.

עיריית קריית מושנה מעדכנת כי אותרה נפילה בתוך העיר, צוותים בדרך למקום הנפילה. ככל שידוע מדובר בפגיעה ישירה בדירה, נזק רב לרכוש, אך אין נפגעים.

ממשטרת ישראל נמסר:

משטרת ישראל מטפלת כעת בשתי זירות נפילה של פריטי רקטה באזור קרית שמונה, כתוצאה מאחת הנפילות פרצה שריפה בדירת מגורים ללא נפגעים לאחר שתושבי הבית התפנו מהמקום ובזירה השניה נגרם נזק בלבד. שוטרי וחבלני משטרה של מחוז צפון פועלים כעת על מנת לבודד את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.

משמעת אזרחית – מצילה חיים. אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל.

לעדכונים בטלגרם: https://t.me/news08il

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: כבאות והצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן