קריית מלאכי על המפה: עלייה של 10% בגיוס נשים ללחימה

בפגישה בין נציגי העירייה וצה”ל, נחשפו נתונים מרשימים על השירות המשמעותי של נוער העיר. בין הנתונים הבולטים: עלייה חדה בגיוס נשים לתפקידי לחימה וגיוס לקרבי. וגם: נוער קריית מלאכי מוביל במכינות ושנת שירות, בהשוואה לממוצע הארצי והאזורי

בפגישה שהתקיימה ביום רביעי האחרון באולם הוויטי במתנ”ס קריית מלאכי, נחשפו נתונים מרשימים המעידים על עלייה משמעותית בשירות המשמעותי והקרבי של בני ובנות העיר בצה”ל. בין הנתונים הבולטים שהוצגו, נרשמה עלייה של 10% בגיוס לקרבי ולמסלולים משמעותיים בקרב הגברים, עלייה של 10% במספר הנשים המשרתות בתפקידי לחימה (15.4%) – מעל לממוצע הארצי (13.8%) והמחוזי (14.3%). 

נתון בולט נוסף הוא שנוער קריית מלאכי מוביל במספר המשתתפים במכינות ושנות שירות עם 9.1% גיוס, נתון שהוא גבוה מהממוצע הארצי (8%) והמחוזי (4.7%). 

הפגישה נערכה בהשתתפות ראש העיר אליהו זהר, מפקד לשכת הגיוס באזור הדרום סא”ל רועי דור, הממונה על החינוך שלומי מלכה, מנכ”ל עמותת מגלן איתן פונו ,מנכ”ל העירייה יוסף כהן, מנהל אגף החינוך ד”ר אבי אדרי, מנהלת מחלקת הנוער אדיסה טסמה יאסו, מנהלת האגף לשירותים יואלה תבור קצינים וגורמים נוספים. יצוין כי צה”ל מציג נתונים המבוססים על חישובים המתבצעים 3 שנים אחורה.

ראש העיר אליהו זהר הביע את גאוותו בהישגים ואמר: “הנתונים הללו מעידים על רוח המחויבות של בני ובנות הנוער שלנו, ועל הרצון שלהם לתרום למדינה ולשרת שירות משמעותי. אנו גאים בהישגים אלה, לצד העובדה שיש לנו עוד מה לשפר כדי להיות במקום בו היינו רוצים להיות. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם צה”ל ומערכת החינוך, כדי להבטיח שכל נער ונערה ימצאו את המסלול המתאים להם ביותר בצה”ל, ויתרמו למדינה בדרך המשמעותית ביותר עבורם”.

מנהלת מחלקת הנוער, אדיסה טסמה יאסו: “אנו גאים בבני הנוער שלנו ובמחויבות שלהם לשירות משמעותי. נמשיך לפעול יחד עם צה”ל ומערכת החינוך כדי להבטיח שכל נער ונערה ימצאו את המסלול המתאים להם ביותר ובשירות המשמעותי ביותר עבורם ועבור המדינה שלנו”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן