קריית מלאכי משיקה: מיזם מוזיקלי ראשון מסוגו בישראל

מדובר בלהקה בין-דורית שתאחד בני נוער ואזרחים ותיקים על במה אחת

קריית מלאכי משיקה: מיזם מוזיקלי ראשון מסוגו בישראל – להקה בין-דורית שתאחד בני נוער ואזרחים ותיקים על במה אחת. מטרת המיזם היא לעודד שיח, לחזק קשרים ולבנות גשרים בין הדורות באמצעות הכוח המאחד של המוזיקה

 

 

הלהקה, מורכבת מבני נוער מוכשרים בתחום המוזיקה ואזרחים ותיקים מגיל 60 ומעלה, תצא למסע משותף של יצירה והופעה. לאחרונה הוזמנו בני נוער ולאחר מכן גם בני הגיל השלישי לאודישנים עבור להקה מסוג אחר, כזו שתחבר בין נוער לגיל השלישי. מתוך עשרות מועמדים נבחרו 15 חברות וחברים אשר ירכיבו את הלהקה, במגוון תפקידים על הבמה ומאחוריה.

המפגשים השבועיים כוללים חזרות, סדנאות מקצועיות בתחומי המוזיקה וההפקה, ופעילויות חברתיות שיעודדו שיח בין-דורי ויצירת קשרים משמעותיים. ביום שני השבוע התקיים המפגש הראשון.

מי שנבחר להוביל את המשימה הוא אלון מלר, איש חינוך ומוזיקה מנוסה. במהלך השנה, הלהקה תעבוד על מופע מקורי וייחודי, ותופיע באירועים עירוניים מרכזיים. שיאו של התהליך יהיה מופע מוזיקלי עירוני שיהיה פתוח לקהל הרחב. בלהקה מכוונים כעת למופע חימום באחת ההופעות שיתקיימו בקיץ בפארק העירוני.

אדיסה יאסו, מנהלת מחלקת הנוער בעיר, מסבירה: “המטרה שלנו היא ליצור חיבור אמיתי ומשמעותי בין הדורות באמצעות פעילות מוזיקלית. אנחנו מאמינים שהמוזיקה יכולה לגשר על הפערים ולחזק את הקשרים בקהילה”.

ליאת פטיטו, מנהלת התוכנית לקידום הזדקנות מיטבית, מוסיפה: “זהו תהליך שבו כל משתתף תורם מיכולותיו וחוויותיו, והתוצאה היא חוויה מוזיקלית מעצימה ועמוקה לשני הצדדים”.

המיזם המרגש הוא פרי שותפות בין הסוכנות היהודית לרשות המקומית, ומתבצע בהובלת מחלקת הנוער בעיר, התוכנית לקידום הזדקנות מיטבית, מרכז ווליום והמתנ”ס העירוני.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן