קריית מלאכי: מחווה מרגשת לזכרה של לירז אסולין ז”ל

ביום רביעי האחרון, התקיים מופע סיום מרהיב ומרגש של חוג התעמלות הקרקע jump up בקריית מלאכי. המופע, שנערך תחת הנושא “מולדת” הוקדש לזכרה של לירז אסולין ז”ל, שנרצחה בפסטיבל הנובה בשביעי לאוקטובר

אולם הספורט במתנ”ס קריית מלאכי הפך לסיפור מרגש של חוסן ואחדות. מאות בנות חוג התעמלות הקרקע “ג’אמפ אפ”, הציגו מופע מרהיב שהותיר את הקהל נרגש ומלא השראה.

המופע, שהוקדש לזכרה של לירז אסולין הי”ד, שנרצחה באירועי נובה, היה יותר מסתם תצוגת כישורים. הוא היה הצהרה על החוסן של הרוח האנושית ועל היכולת שלנו להתאחד גם ברגעים הקשים ביותר.

המופע נפתח בדברי ראש העיר, אליהו זהר:
“ילדות יקרות, אתן קבוצת בנות שקריית מלאכי התברכה בהן. מתפארת וגאה בכן. המופע הזה הוקדש לזכרה של לירז ז”ל שהייתה נערה ובוגרת שמחה, היא אהבה אדם, אהבה להיות בשמחה תמיד. אהבה לרקוד ובקיצור לירז היא אהבה”.

אחותה של לירז, מזי חבוט סיפרה בהתרגשות על לירז והודתה בשם המשפחה על המחווה המיוחדת.

המאמנת שירן סיון דואק, שהייתה גם חברת ילדות של לירז אסולין, נשאה דברים לזכרה. היא תיארה את לירז כאישה מיוחדת ואוהבת, והביעה את רגשותיה האישיים כלפיה. המופע התקדם להדגשת עוצמתו של העם היהודי, עם ביצועים מרשימים לשירים כמו “עם ישראל חי,” “יוניקורן,” ושיר מחווה לחטופים, עם בד צהוב, בליווי השיר “I’m Coming Home.”

האירוע כלל למעלה מ-200 מתעמלות מכל הגילים שהציגו כישורי אקרובטיקה וגמישות מרהיבים, בליווי שירים שהביעו את אהבתן לארץ ולמולדת.

בני משפחתה של לירז נכחו במופע והתרגשו מאוד מהמחווה. המופע זכה לתשבחות רבות, כאשר גם פנינה חזום, מנהלת תחום החוגים במתנ”ס, ציינה את חשיבות האירוע והמסר החינוכי שהוא מעביר. “המופע השנה לא היה רק חגיגה של כישורי המתעמלות, אלא גם ביטוי לאהבת הארץ ולערכים החשובים שאנחנו מנסים להנחיל לדור הצעיר.”

שירן סיון דואק אמרה בסיום:
“המופע שלנו השנה הוכיח שגם ברגעים הקשים ביותר, הרוח הישראלית נשארת חזקה. הבנות הצעירות האלה הפגינו כשרון רב וגם רגישות נוכח המצב ב אנו נמצאים. לירז הייתה חברת ילדות שלי והמחווה לזכרה נגעה בכולם וזה המעט שאני יכולה לעשות לזכרה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אלון גרובר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן