קריית מלאכי מובילה מאבק: פורים ללא נפצים

ניתן ליצור חג שמח ובטוח יותר לכולם. פורים שמח ובטוח, ללא נפצים!

בעקבות קמפיין הסברה נרחב, תושבי קריית מלאכי מאמצים חגיגות פורים אחראיות, תוך גילוי מודעות לנזק הפוטנציאלי של נפצים וזיקוקים

בשבועיים האחרונים מובילה קריית מלאכי קמפיין הסברה רחב היקף, תחת הסלוגן: “משאירים את הנפצים לשדה הקרב! פורים ללא נפצים בקריית מלאכי”.

הקמפיין כלל פרסום נרחב ברשתות החברתיות, שילוט חוצות, פרסום בבתי הספר ובעיתונות האזורית, כל זאת במטרה להגביר את המודעות לסכנה הטמונה בשימוש בנפצים וזיקוקים במהלך החג.

הקמפיין מבוסס על תרומתם הגדולה של לוחמי צה”ל, המגנים על אזרחי ישראל. “הלוחמים שלנו מגנים עלינו בנפשם, ולכן אנחנו מחויבים לשמור על המשפחות שלהם – שלנו”, מסביר הקמפיין. בקריית מלאכי, שהפכה למודל להעצמת המודעות והאחריות החברתית, מזהירים מפני השפעת הנפצים על ילדים, נשים ומבוגרים, ובמיוחד על מי שחזרו משדות הקרב.

“נפצים וזיקוקים אינם צעצועים! הם עלולים לגרום לנזק נפשי ופיזי”, נכתב בקמפיין לתושבים, שהזמין אותם להצטרף למאבק ולא למכור, לא לרכוש ולא להשתמש בנפצים. חוזקו של הקמפיין טמון במסר הברור והחד: “לא משחקים עם נפצים, לא מוכרים נפצים, לא מאפשרים לילדינו לפגוע בעצמם או באחרים”. התוצאות לא אחרו לבוא ותושבי העיר מדווחים על ירידה ביחס לשנים קודמות.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר:

“חובתנו לשמור על שלום התושבים, ובמיוחד על ילדינו ועל חיילינו שחזרו מהמלחמה. היוזמה של קריית מלאכי הוכיחה כי עם מחויבות קהילתית והשקעה בהעצמת המודעות, ניתן ליצור חג שמח ובטוח יותר לכולם. פורים שמח ובטוח, ללא נפצים!”

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן