קריית מלאכי: גיבור ישראל, סג"ם אביחיל ראובן, ריתק את התלמידים ביום שירות משמעות

כ-400 תלמידי התיכונים בקריית מלאכי השתתפו ביום לעידוד שירות משמעותי בצה"ל, בהובלת מחלקת הנוער. סיפורי גבורה מעוררי השראה מאביחיל ראובן ויואב אסא, לוחם ביחידת 669

בקריית מלאכי התקיים יום שירות משמעותי, בהובלת מחלקת הנוער, בו לקחו חלק כ-400 תלמידות ותלמידים מתיכונים אמית דרכא וקידום נוער. מטרת היום הייתה לחזק את תחושת החוסן בקרב הנוער ולהעצים את תחושת השליחות והתרומה לחברה הישראלית.

את האירוע פתח באופן רשמי סגן משנה אביחיל ראובן, שסיפר על הבחירות שעשה בדרכו לשירות הצבאי ועל האתגרים שעבר. הוא שיתף את בני הנוער בחוויותיו מיום ה-7 באוקטובר, על הריצה הארוכה לעוטף, הלחימה במחבלים והחילוץ של תושעי עוטף עזה מתוך הבתים. "זו החובה שלי כמפקד – להגיע ולסייע", אמר. בני הנוער הקשיבו לדבריו בשקט מופתי ובהערצה רבה. אביה אהרוני, נציגת הנוער, הודתה לסג"ם ראובן על ששיתף את בני הנוער במשמעות של רוח הלחימה ועל חשיבות התרומה למדינה.

לאחר מכן עלה לבמה יואב אסא, לוחם יחידת 669, שסיפר את סיפורו האישי של התמודדות עם כוויות קשות על 60% מגופו. יואב שיתף על הבחירה שלו בחיים ואיך הבחירה הזו סייעה לו לשקם את עצמו ולצאת לדרך חדשה. יואב הקים תוכנית מיוחדת לנוער בשם "אסא אותי לוחם", שהחלה לפעול השנה בקריית מלאכי, שמטרתה להכין את הנוער למיונים ליחידות מובחרות בצה"ל.

מ"מ ראש העיר, שמעון חזן, ברך את הנוער והצוותים החינוכיים על השתתפותם ביום כזה, במיוחד לאור התקופה המאתגרת הנוכחית. "הנוכחות שלכם כאן היום חשובה לאין ערוך, ובעיקר בתקופה הזו – בה אנחנו נדרשים לגלות עוצמה ועמידה איתנה", אמר חזן, שהתנצל בשמו של רה"ע שנבצר ממנו מלהגיע.

מנכ"ל העירייה, יוסף כהן, הדגיש את הערך שבשירות משמעותי ואמר כי הוא בא לידי ביטוי בצורה ברורה במלחמה האחרונה. "החוסן הלאומי והעוצמה של הנוער שלנו מהווים את עמוד השדרה של החברה הישראלית" אמר המנכ"ל, שגם התגייס במשך מספר חודשים במלחמת חרבות ברזל.

היום נסגר בפאנל מרתק של לוחמים ולוחמות, חלקם מהקרב בעזה ב-7 באוקטובר, ובהם גם מפקדת הטנק שחר, שסיפרה על חוויותיה הקרביות ועל חשיבות ההכנה לשירות הצבאי.

מנהלת מחלקת הנוער, אדיסה טסמה יאסו: "הפעילות הזו נועדה להעניק לנוער שלנו כלים לחיים ולחזק את תחושת השליחות והמנהיגות שלהם. אנו גאים בכל אחת ואחד מהנערות והנערים שנטלו חלק ביום החשוב הזה, ומאחלים להם להמשיך למצות את הפוטנציאל שטמון בהם".

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן