קריית גת בדרך למהפך

בחירות 2023: סקר חדש שנערך ע׳׳י מכון ׳׳קאנטר׳׳ קובע: מנכ׳׳ל משרד התרבות והספורט לשעבר, מנצח את ראש העיר הנוכחי – בהתמודדות ראש בראש

סקר חדש שנערך ע׳׳י מכון ׳׳קאנטר׳׳ בהנהלת דודי חסיד קובע: כפיר סויסה מנכ׳׳ל משרד התרבות והספורט לשעבר, מנצח את ראש העיר הנוכחי אבירם דהרי בהתמודדות ראש בראש.

סויסה מקבל 36% לעומת דהרי עם 33%. זה נתון דרמטי שממחיש יותר מכל את ההתחזקות של מנכ׳׳ל משרד התרבות והספורט בשטח הקריית גתי, לעומת ההיחלשות הקבועה של ראש העיר המכהן אבירם דהרי שלא מצליח לפרוץ.

עבור סויסה מדובר בנתון פנטסטי אחרי שרק התחיל את הקמפיין לפני כשלושה חודשים. סויסה הגדיל משמעותית את התמיכה שלו בשטח בפרק זמן קצר על ידי קמפיין ממוקד ויעיל וירידה לשטח ופגישה עם אלפי תושבים בפרק זמן קצר.

בחודשים האחרונים, סויסה נמצא בעיצומו של קמפיין ונחשב כמועמד מקובל על כל הזרמים בעיר. הוא זוכה לקבל תמיכה מגורמים רבים בקריית גת ביניהם סגן ראש העיר לשעבר ארז חסון, יו׳׳ר הנהגת הורי גני הילדים בעיר אנני ארז, ולאחרונה הודיעו פורום יוצאי אתיופיה בקריית גת, שמונים למעלה מ-1000 איש, כי יתמכו בסויסה לראשות העיר ונציגתם מיכל אירקה שובצה ברשימה בהנהגתו. בנוסף, הצטרף בשבוע שעבר איליה זבלינסקי, ממקימי מפעל אינטל הראשון בקריית גת לרשימתו של סויסה למועצת העיר.

סויסה צריך להיות מעודד מאוד מהמגמה המסתמנת ששמה אותו כמועמד המוביל לראשות העיר, בטח כשהוא יודע להביא קולות מכל המגזרים בעיר, בשונה מהמועמדים האחרים.

מה ייגמר בסוף? מה שאתם תחליטו – התושבים שיגיעו אל הקלפי ויכריעו את הבחירות האלה – שייערכו ב31/10/23.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן