ערב ייחודי לקהילת הבוגרים והנוער עם צרכים מיוחדים בקריית אונו

ראש עיריית קריית אונו, מיכל רוזנשיין: “קריית אונו רואה במתן מענה הולם לכל תושביה ערך עליון”

בקריית אונו התקיים אירוע ייחודי וראשון מסוגו – ערב פעילויות מיוחדות למשפחות לבני נוער ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים. האירוע, שזכה להיענות מרשימה, ריכז במקום אחד 16 עמותות וארגונים שהציגו פתרונות בתחומי צבא, דיור, תעסוקה ולימודים.

כ-70 משפחות מקריית אונו והסביבה השתתפו באירוע, במהלכו סיירו בין הדוכנים, שוחחו עם נציגי הארגונים וקיבלו מידע מותאם אישית לצרכיהם. 

הערב הינו יוזמה של צוות העובדות הסוציאליות של האגף לשירותים חברתיים בעיריית קריית אונו, בהובלתן של העובדות הסוציאליות הקהילתיות ענבל חדד וציפי שלר. כמו כן, לקחו חלק בארגון הערב צוות עו”סיות מתחום המוגבלויות. האירוע נערך בשיתוף עם קבוצת מנהיגות הורים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים ומרכז למשפחה.

בפתח האירוע אמרה ראש עיריית קריית אונו, מיכל רוזנשיין: “קריית אונו רואה במתן מענה הולם לכל תושביה ערך עליון. נמשיך לפעול כדי להנגיש פתרונות הולמים לכל משפחה בעיר. האירוע הזה הוא דוגמה נוספת לשיתוף הפעולה הפורה שלנו עם העמותות ועם ארגוני הרווחה, על מנת לספק מענה מקצועי ואיכותי. אני רוצה להודות לאגף הרווחה והשירותים החברתיים, למנהלת האגף לילך טרבינוביץ’ ולצוות המסור שהוביל את האירוע. העבודה הקשה והמקצועית של הצוות מבטיחה, שהמשפחות בעירנו יקבלו את התמיכה המלאה והמדויקת שהן זקוקות לה.”

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, משה דאלי, הוסיף: “משפחות עם צרכים מיוחדים הן חלק חשוב ובלתי נפרד מהקהילה שלנו. תפקידנו כעירייה הוא להבטיח שכל משפחה תקבל את הכלים והתמיכה לה היא זקוקה, ושהיא תרגיש חלק מהקהילה בקריית אונו. אני גאה לראות את המאמץ הקולקטיבי של העירייה ושל העמותות, הפועלות יחד לטובת המשפחות המיוחדות.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן