קריית אונו: נחנך מתחם המוזיקה בקרית התרבות החדשה

המתחם המאובזר והמודרני ישמש גם את להקות המתנ”ס הייצוגיות ואת בני הנוער מהצוללת ומוסיקאים מקומיים.

ראש העיר קריית אונו ישראל גל והתורם דרור הראל חברו לבר ערמון מנהל הקונסרבטוריון ולמנצח והמנהל המוסיקלי גיא פדר לגזירת הסרט.

במתחם המוסיקה אליו גם יעבור בקרוב הקונסרבטוריון, שופץ בתרומתו הנדיבה של דרור הראל אולפן ההקלטות שהוא מהגדולים בישראל, הכולל חדר בקרה משוכלל, חדרי עריכת סאונד ואולם הופעות אינטימי שבו גם כן ניתן לבצע הקלטה.

המתחם המאובזר והמודרני ישמש גם את להקות המתנ”ס הייצוגיות ואת בני הנוער מהצוללת ומוסיקאים מקומיים.
חנוכת מתחם המוסיקה מוציאה לדרך את הפרוייקט השאפתני של קריית התרבות העירונית, במסגרתו ישופץ בקרוב ויפתח לציבור האולם ובו 350 מקומות ישיבה וממש בקרוב יחלו בבניית היכל התרבות המקומי ובו כ-600 מושבים.

באירוע התקיימו גם הופעות של להקת ה”ביג בנד” של מורי הקונסרבטוריון בניצוחו של גיא פדר, והופעה של הפסנתרן המחונן סתיו גרינברג, תלמיד כיתה ז’ בעיר.

ישראל גל ראש עיריית קריית אונו: “נכנסנו לכאן, לאולם ולחדרי ההקלטות, והיינו כחולמים. אהרון אלקלעי ז”ל, מייסד הקונסרבטוריון, בטח היה אומר לעצמו, וואו איזה מקום נפלא לקונסרבטוריון שהוא גאוות העיר. לקריית אונו מגיעה התרבות הטובה בישראל והנה זה קורה עם קריית התרבות שמתחילה כאן היום ולא יכולנו לעשות זאת בלי אנשים טובים. תודה ענקית לדרור הראל על הנתינה, ההירתמות והעשייה”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ישראל פנחסוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן