קריית אונו מצטרפת ליוזמת “עורף סגול”: תגביר מוכנות לחירום עבור אנשים עם מוגבלות

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו: “אנו גאים להמשיך להיות רשות מובילה בפעילות למען האוכלוסיות עם צרכים מיוחדים גם בשגרה וגם בחירום.”

קריית אונו הצטרפה ליוזמת “עורף סגול”, המיועדת לשפר את המוכנות לחירום עבור אנשים עם מוגבלות.

ראש העיר, מיכל רוזנשיין, נפגשה עם יו”ר היוזמה, ח”כ לשעבר שירלי פינטו, וחתמה על אמנה המחייבת את העירייה לפעול להגנה על אוכלוסייה זו בעתות משבר.

 

במהלך הפגישה, בה נטלו חלק גם אתי כהן סגנית ראש העיר, יוסי סגיב מחזיק תיק החרום והביטחון בעירייה ולילך טרבינוביץ’ מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים הציגה פינטו את עקרונות התוכנית הלאומית “עורף סגול”, המקודמת בשיתוף עם מגוון ארגונים ועמותות.

מיכל רוזנשיין מצידה סקרה את הפעולות שננקטו בעיר מאז אירועי 7 באוקטובר לטובת אנשים עם מוגבלות במצבי חירום ואמרה:

“אני גאה על העבודה הנפלאה שנעשית באגף הרווחה והשירותים החברתיים עבור אלו עם צרכים מיוחדים ואנו ממשיכים במשימה זו גם עתה והכל תוך שיתוף פעולה נפלא עם בעלי הצרכים המיוחדים ובני משפחותיהם. גם כאן מדובר ביוזמה נפלאה של ח”כ לשעבר שירלי פינטו שאנחנו מאמצים, ואנו גאים להמשיך להיות רשות מובילה בפעילות למען האוכלוסיות עם צרכים מיוחדים גם בשגרה וגם בחירום”.

“חתימת האמנה היא צעד משמעותי לקראת הבטחת ביטחונם של כל תושבי העיר, ללא יוצא מן הכלל,” אמרה פינטו. “שיתוף הפעולה בין הרשויות המקומיות לעמותות הוא קריטי להצלחת המיזם. רק כך נוכל להבטיח מענה מקיף ויעיל לצרכים המיוחדים של אוכלוסייה זו בעת משבר”.

בפגישה סוכם כי בעיריית קריית אונו יבחנו וינסו לקדם כבר בתקופה הקרובה מהלך בו יפתח קו טלפוני מיוחד בעת חירום במוקד העירוני לפניות של בעלי צרכים מיוחדים.

יוסי סגיב, חבר מועצת העיר מסר:

“מדובר באוכלוסיה עם קשיי ניידות, קשיי נגישות שבעת החירום הצרכים הבסיסיים שלה מקבלים משנה תוקף. כחלק משיפור מערך החירום העירוני, בו אנו נותנים מענה לכלל תושבי ותושבות העיר, אנו בוחנים את האפשרות לתת עדיפות במענה לקהילה זו, עם קו הטלפון הייחודי.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן