קריית אונו: המפקדת החדשה של מחוז דן בפיקוד העורף הגיעה לביקור

אל”ם שני גרשי אברג’יל, המפקדת החדשה של מחוז דן בפיקוד העורף נפגשה עם ראש העיר מיכל רוזנשיין ועם הנהלת העירייה והחירום

מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף, אל”ם שני גרשי אברג’יל, הגיעה לביקור ראשון בקריית אונו, ונפגשה עם ראש העיר מיכל רוזנשיין, עם סגניה גיל מיכלס ורון מלכה, עם מחזיק תיק הביטחון אל”ם במיל’ יוסי סגיב, מנכ”ל העירייה חיים סופר והמנכ”ל הנכנס שרון קרן ועם מנהלי החירום העירוניים.

בפגישה השתתפו גם מפקד נפת גנים בפקע”ר אל”ם במיל’ יהונתן רז, מפקד היקל”ר העירוני רס”ן במיל’ שביט מס, וקציני וקצינות המחוז..

אל”ם גרשי אברג’יל נכנסה לתפקידה בסוף חודש יוני האחרון, במקומו של אל”מ חי רקח, שכיהן בתפקיד בשלוש השנים האחרונות. קודם למינויה, שימשה אל”מ גרשי כסגנית מפקד המחוז, ויש לה היכרות קרובה עם העיר ועם הרשויות השונות בבקעת אונו.

במפגש הציגה ראש העיר מיכל רוזנשיין והנוכחים בפני מפקדת המחוז את היערכות העירייה בחירום ואת הפעולות שננקטות להגברת המוכנות על רקע ההתחממות הביטחונית מאז חיסולם של בכירי חמאס וחיזבאללה.

יצויין כי מאז פרוץ המלחמה, הקימה עיריית קריית אונו, מערך ההגנה עירוני רחב היקף ובו מתנדבים ומתנדבות רבים, שהינם תושבי העיר, המתורגלים באופן שוטף, אשר מיועדים לתת מענה מיידי לכל אירוע חריג שיתרחש בעיר, עד להגעת כוחות החירום וכוחות צה”ל ופיקוד העורף. אלו פועלים בתיאום מלא עם צה”ל וכוחות הביטחון וההצלה.

בנוסף, מקיימת העירייה תרגילי חירום לבחינת המוכנות העירונית ולהידוק שיתוף הפעולה בין כלל צוותי החירום.

מיכל רוזנשיין, ראש העיר קריית אונו מסרה: 

“בעירייה עשינו עבודה מצויינת של הכנת כל מנהלי מכלולי העירייה ועובדיה, יחד עם המתנדבים הרבים תושבי העיר, וכולם בהתגייסות מלאה. אנחנו מוכנים עם כל הציוד הנדרש והאנשים המיומנים, לסייע לתושבי העיר בתקווה שלא נצטרך.

מפקדת מחוז דן אלוף-משנה שני גרשי אברג’יל:

״לעיר קריית אונו יש חלק בלתי נפרד במוכנות המרחב האזרחי במחוז דן לחירום. שיתוף הפעולה עם העירייה חשוב מאוד להצלחתנו. נמשיך להתאמן ולהיערך על מנת להפגין חוסן ואיתנות בחירום”.

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן