קריית אונו במקום הראשון בבניית שטחי מסחר 

ניתן לייחס הנתונים הללו להגירה חיובית של תושבים מחתך סוציו אקונומי חזק ויצירת מקורות הכנסה לעיר הצומחת

בשורה מעניינת  לתושבי קריית אונו. מנתונים שאספה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לגביי התחלות בניה של שטחים מסחריים בערי ישראל,  עולה כי קריית אונו היא העיר בה נוספו הכי הרבה שטחי תעסוקה ומשרדים לנפש בישראל בשנים האחרונות – 5.3 מ”ר לנפש, ואחריה בדירוג נס ציונה עם 4.8 מ’ ורמת השרון עם 4.5 מ’.

“העובדה שאנחנו מובילים את הבנייה בשטחי תעסוקה היא תוצאה של חשיבה קדימה וחזון עירוני, אותו הובילה הנהלת העיר בשנים האחרונות” אומר ישראל גל ראש עיריית קריית אונו, שבתקופת כהונתו, בעשר השנים האחרונות, התרחבו שטחי המסחר, הפנאי והתעסוקה בעיר בהיקף עצום.

את העובדה כי לקריית אונו נוספו הכי הרבה שטחי מסחר לנפש, ניתן לייחס להגירה חיובית של תושבים מחתך סוציו אקונומי חזק עם עירייה שהבינה שיש לייצר מקורות הכנסה לעיר הצומחת.

כיום ניתן לראות את אזור התעסוקה החדש המתפתח בדרום העיר “פארק העסקים אונו” שנחשב לאטרקטיבי עבור חברות הייטק ושירותים שונים, עקב מיקומו המרכזי הסמוך לתשתית תחבורתית עתידית וקיימת.

פארק העסקים מצוי בקרבת בית החולים שיבא, הגדול ביותר בארץ, אשר אליו מגיעים עשרות אלפי עובדים, מטופלים ומבקרים, בסמוך לערים יהוד-מונוסון ואור יהודה המתפתחות בשנים אלה והיקף הבנייה למגורים בהן עולה וגדל בכל שנה, בסמוך לכביש 46 שייסלל במקום ויחבר את המתחם לכביש 6, בסמוך לתחנת הקו הסגול של הרכבת הקלה שתגיע בעוד מספר שנים לתל אביב ובסמוך למסוף אוטובוסים אזורי שייפתח במקום.

כל אלו יאפשרו ניידות מגוונת והגעה למקום בכל אמצעי התחבורה. בכוונת העירייה לשלב באזור התעסוקה הפעיל בשעות היום גם אזור בילויים שוקק בשעות הלילה, כך שהמתחם יהפוך לאזור האטרקטיבי ביותר בכל בקעת אונו הן בשעות היום והן בשעות הלילה.

החשיבות של נתוני הבניה בו קריית אונו מובילה היא עצומה, כעיר שצומחת ובעלת ביקוש גבוה לגור בה. מדובר על הבטחת העתיד והאיתנות הכלכלית של העיר. הנתון גם מדגיש את האמון האדיר של חברות הבניה לתעסוקה במיקומה הייחודי של קריית אונו והתשתית התחבורתית שתעמוד לרשות אלו שיגיעו ומגיעים לאזורי התעסוקה החדשים.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן