קריית אונו במוכנות גבוהה למצב חירום בדגש על תרחיש צפוני

מיכל רוזנשיין ראש העיר: “אנחנו עם האצבע על הדופק כל הזמן, ערוכים ומוכנים בכל ההיבטים לעבור במהירות לעבודה במצב חירום”

משרד הביטחון פרסם את ממצאי ביקורת המוכנות לחירום של עיריית קריית אונו שהתקיימה בתחילת החודש וקבע כי: “לרשות (קריית אונו) מוכנות גבוהה למצב חירום בדגש על תרחיש צפוני”.

כמו כן ציין הדו”ח כי “בהיבט החינוכי – ניכר העיסוק בחירום לאורך התקופה, המשך חשיבה והיערכות לתרחיש הצפוני, ברמת מוכנות טובה מאוד”

הסיכום כלל את כל מכלולי החירום בעיר גם בהיבטי הביטחון וכוחות החירום העירוניים, הטיפול באוכלוסיה, מוכנות המשק לשעת חירום, תאגיד המים, החמ”ל ומרכז ההפעלה העירוני והמידע לציבור וצויין כי רמת המוכנות וההיערכות בכולם גבוהה מאד.

בתהליך הבקרה השתתפו נציגי משרדי הממשלה, הרשויות הייעודיות וצה”ל  – פקע”ר, משרדי הפנים, רווחה, חינוך, בריאות, רשות המים, מזון ומשכ”ל, בינוי ושיכון, רשות הכוח, כ”א לשעת חירום ורשות חירום לאומית.

 מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו שהובילה את תהליך הבקרה מסרה:

“עיריית קריית אונו ערוכה ומוכנה לכל תרחיש. הוכח מתחילת המלחמה, עד כמה חשוב שלרשות המקומית תהיה עצמאות ויכולת לפעול מהר ככל הניתן ותהליך הבקרה אותו עברנו בהצלחה גדולה הוא בעל חשיבות רבה. מנהלות ומנהלי מכלולי החירום בעיר עושות ועושים עבודה נפלאה ויסודית עד הפרט הקטן ביותר וזה ניכר בעובדה כי העיר נמצאת ברמת מוכנות גבוהה. אנחנו עם האצבע על הדופק כל הזמן, ערוכים ומוכנים בכל ההיבטים לעבור במהירות לעבודה במצב חירום.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן