קמפיין עירוני חדש: ברמלה עוזרים לעסקים לצמוח

וידל: “אנו רואים חשיבות עליונה בקידום ובחיזוק העסקים המקומיים. הסקר הוא צעד חשוב בהבנת הצרכים והאתגרים של בעלי העסקים ברמלה, ובכוונתנו לפעול בנחישות על מנת להעניק להם את התמיכה הדרושה להצלחה ולשגשוג”

עיריית רמלה השיקה בימים אלו קמפיין עירוני חדש ומקיף במטרה לקדם את העסקים המקומיים ולעמוד על צרכיהם המגוונים. במסגרת הקמפיין, יערך סקר עסקים ברחבי העיר, אשר מבוצע באמצעות סדרת שאלות שמטרתן ללמוד על הצרכים השונים של העסקים הפועלים בעיר.

הסקר, אשר נבנה בשיתוף עם חברת כוורת יועצים שמלווה את הפרויקט, מאפשר לעירייה לקבל תמונה רחבה ומפורטת של המצב הנוכחי ושל האתגרים העומדים בפני בעלי העסקים בעיר.

המידע שייאסף יסייע בהקמת יחידה ייעודית שתיתן שירות, תקדם ותחזק את הקהילה העסקית ברמלה.

ראש העיר, מיכאל וידל, אמר בהקשר לקמפיין:

“אנו רואים חשיבות עליונה בקידום ובחיזוק העסקים המקומיים. הסקר הוא צעד חשוב בהבנת הצרכים והאתגרים של בעלי העסקים ברמלה, ובכוונתנו לפעול בנחישות על מנת להעניק להם את התמיכה הדרושה להצלחה ולשגשוג”

המיפוי המדויק של העסקים והצרכים שלהם יאפשר לנו לתכנן ולבצע פעולות ממוקדות, שיתאימו לצרכים המיוחדים של כל עסק ועסק. מידע זה קריטי עבורנו על מנת להבין את המצב בשטח ולתכנן אסטרטגיות פיתוח ותמיכה אפקטיביות.
במסגרת הקמפיין, עלו פרסומים בשלטי חוצות וברשתות החברתיות, והסוקרים יעברו בעסקים ברחבי העיר. בנוסף, ניתן למצוא את הסקר גם באתר העירוני בכתובת: ramle.org.il, כך שכל בעל עסק יכול להשתתף ולהשפיע.

עיריית רמלה מזמינה את כל בעלי העסקים בעיר לשתף פעולה ולהשתתף בסקר, במטרה לבנות עתיד טוב יותר וקהילה עסקית חזקה ומשגשגת.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן