קמפוס מדעי טכנולוגי בקריית אונו: בקרוב הפתיחה

מיכל רוזנשיין, ראש העיר קריית אונו: “זוהי חלק מהמחויבות שלנו – לטפח את דור העתיד ולהכין אותו לאתגרים המקצועיים של המחר.”

כנס מיוחד להורים לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה בקמפוס המדעי הטכנולוגי, שהינו פרי שיתוף הפעולה בין המתנ”ס ואגף החינוך העירוני.

הקמפוס נועד לפתח את המיומנויות של הילדים בתחומי המדע והטכנולוגיה, ומציע קורסים מאתגרים, שמאפשרים לילדים לצאת מהשגרה ולגלות עולמות חדשים.

בין הקורסים המוצעים תמצאו רובוטיקה, בינה מלאכותית, פיתוח משחקים, עיצוב דיגיטלי, אסטרונומיה ועוד. מדריכי הקמפוס הם מומחים בתחומם ובעלי ניסיון רב בעבודה עם תלמידים.

ראש העיר, מיכל רוזנשיין: “הקמפוס המדעי הטכנולוגי הוא פרויקט ייחודי, המציע לתלמידים בעיר אפשרות לפתח כישורים ומיומנויות בתחומים, שאינם זמינים במסגרת הבית ספרית. זהו חלק מהמחויבות שלנו – לטפח את דור העתיד ולהכין אותו לאתגרים המקצועיים של המחר.”

ד”ר סמדר יצחקי, מנהלת הקמפוס: “המטרה שלנו בקמפוס היא לעודד סקרנות והבנה מעמיקה של התחומים המדעיים, כמו גם יכולות אישיות כמו עצמאות, עבודת צוות ומנהיגות.”

ירון יעקבי יו”ר הנהלת המתנ”ס: “הקמפוס המדעי הטכנולוגי הוא גאווה גדולה עבורנו. במתנ”ס אנחנו תמיד שואפים ליצור מסגרות מעוררות עניין  שנותנות לילדים כלים לחיים, והקורסים המוצעים כאן הם בדיוק מה שהם צריכים כדי לפרוץ קדימה. מדובר בהזדמנות להורים ולילדים להצטרף למסע המרתק הזה  כי העתיד כבר כאן!”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן