קלפיות הבחירות להסתדרות נפתחו – יו”ר ועד העובדים בעיריית רחובות, רמי מדהלה: “אבי ניסנקורן ינצח, אנחנו ננצח. שלי יחימוביץ’? עם כל הכבוד, אין לה דרך”

עודד עמרם רמי מדהלה

68 קלפיות פועלות החל מ-5 בבוקר ברחובות והסביבה ובהם יוכלו כ-23 אלף בעלי זכות הצבעה לתת את קולם בבחירות להסתדרות. רמי מדהלה, יו”ר ועד העובדים בעיריית רחובות מתרוצץ בחודשים האחרונים בכדי לגייס כמה שיותר קולות עבור יו”ר ההסתדרות המכהן, עו”ד אבי ניסנקורן ויו”ר המרחב, עודד עמרם המתמודד ברשימת “עוגנים” (ענ).

“בבחירות להסתדרות אנחנו ננצח”, אמר הבוקר (שלישי) רמי מדהלה ל”רחובות היום” והסביר: “אנחנו בעשייה למען העובדים כל הזמן, יום אחר יום. העובדים יודעים להוקיר תודה והם יצביעו ברגליים ויגיעו להצביע למען עו”ד אבי ניסנקורן ליו”ר ההסתדרות ולעודד עמרם שמתמודד בסיעת ‘עוגנים’ ליו”ר מרחב רחובות. אף אחת לא יכולה לבוא יומיים לפני הבחירות עם גחמות פוליטיות ולגנוב את דעתם של העובדים, זה לא עובד ככה”.

ש. קיים החשש ששלי יחימוביץ’ תנצח?
“אין מצב כזה! עם כל הכבוד, אין לה דרך ולעומתה יש לאבי ניסנקורן דרך חברתית של צמצום פערים, בדרך הזאת הוא מתמיד כבר שלוש שנים – הוגדל השכר, הוא חייב העסקה של אנשים עם מוגבלות ורשימת ההישגים ארוכה. יש עוד המון מה לעשות והוא ימשיך לעשות בדרך של חברה שוויונית עם מעשים ולא דיבורים”.
עודד עמרם עם אבי ניסנקורן (צילום: אולפני רחובות)
כזכור, לפני שבועיים בדיוק קיים מדהלה מפגש עם עובדי העירייה בכדי לחזק את ניסנקורן ועמרם. “אני חושב שאנחנו צריכים לעשות את הכרת הטוב והתודה, לעשות את כל המאמץ במיוחד בעיריית רחובות, בבית שלו, בכדי לסייע לו ולאבי ניסנקורן בבחירות שיתקיימו ב-23 בחודש”, אמר מדהלה בפתח דבריו בכנס. “מכל הסכסוכים שהיו ידעתי מראש שיש לי אבא ואמא בהסתדרות וזה רק עודד עמרם. כל הגיבוי והסיוע המשפטי בוועד העובדים ניתן בזכות עודד עמרם ואני יכול להודות שהרבה פעמים כשאני זקוק לעצות טובות, תמיד אני זוכה אצלו לאוזן קשבת”.
ש

הקלפיות ייסגרו בהדרגה מהשעה 16:00 ועד השעה 22:00 בערב וספירת הקולות בכל קלפי מגורים תבוצע בתחנת הקלפי על ידי ועדת הקלפי מיד לאחר גמר ההצבעה, למעט קלפיות עוברות וקלפיות במקומות עבודה. הקלפיות הנייחות והניידות במקומות העבודה מועברות בתום ההצבעה לגני התערוכה בתל אביב – ולפיכך רק ביום חמישי צפויה להסתיים ספירת כלל הקולות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן