קיץ 2024 לוהט בקריית מלאכי

עשרות אירועים, הופעות, פעילויות והצגות לכל הגילים והמגזרים הפכו את הקיץ בקריית מלאכי לחגיגה של תרבות, בידור וחוויות עבור כל תושבי העיר

קיץ 2024 היה מלא באירועים וחוויות לכל תושבי קריית מלאכי, מהילדים, בני הנוער, המבוגרים ועד לגיל השלישי.

במרכז הבמה הופיעו כוכבים מהשורה הראשונה, כולל ששון שאולוב, סאבלימינל, קווין רובין ועוד. חובבי הסטנדאפ נהנו מהופעות של דניאל כהן, קובי מימון וגיא הוכמן. בנוסף, נערכו הרצאות מרתקות לגיל השלישי ולצעירים, הופעות והצגות רבות, כולל כוכבי הילדים האהובים מיקי ונעמה סופר-על, ומתחם קרייזי פארק ענק במשך יומיים, שהעניקו שעות של כיף לכל המשפחה.

אירועים מיוחדים הותאמו גם לציבור החרדי, כולל אירועים ייחודיים לנשים ולילדים, שהוסיפו נופך מיוחד לאווירת הקיץ בעיר. המופע המרכזי היה עם הזמר בני פרידמן, שכבש את הלבבות והפך לרגע שיא בקיץ המרגש.

האירועים התפרסו בחודשיים האחרונים ברחבי העיר – בפארקים ובשכונות, כאשר הילדים נהנו מהקרנות סרטים בחינם תחת כיפת השמיים. בנוסף, באולם המופעים של העיר נערכו הקרנות של סרטי קולנוע במחירים שווים לכל נפש, לצד פעילויות העשרה, סדנאות והפתעות נוספות שנמשכו לכל אורך הקיץ. הקיץ בקריית מלאכי בהחלט היה עמוס חוויות עבור כל התושבים. לאירועים היו שותפים: מתנ”ס קריית מלאכי, מחלקת הנוער, היחידה לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים, מרכז צעירים, המחלקה לגיל הרך.

ראש העיר אליהו זהר:

“קיץ 2024 היה שונה בתחושות בצל המלחמה, אך יחד עם זאת הצלחנו להעניק לתושבים את מיטב ההופעות והאירועים. שמחתי לראות את התושבים נהנים ממגוון רחב של פעילויות שנעשו מתוך מחשבה רבה על כל קשת הגיל והאוכלוסיות בעיר. אני מודה לכל השותפים שהיו מעורבים בתכנון ובהפקה של הקיץ הנפלא הזה, ובראש ובראשונה למנהלת האירועים לירון אביגזר שהובילה את הכל ביד רמה.”

חיליק גוטמן, מנהל המתנ”ס:

 “הקיץ הזה היה מלא בתכנים איכותיים עבור תושבי העיר. דאגנו להביא תכנים לכל שכבות האוכלוסייה, וליצור חוויה שתשאיר חותם. המתנ”ס בשיתוף עם העירייה השקיעו רבות בהבאת מיטב האומנים והפעילויות, ואני גאה בצוותי העובדים של המתנ”ס, ובמיוחד לחן קטר מנהלת הפרויקטים, לירון אביגזר מנהלת האירועים ומשה דבח מנהל התרבות.”

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אלי סופר, מנדי טויטו, עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן