קיץ לוהט בגני תקווה: אירועי הקיץ נחשפים לראשונה

גני תקווה מתכוננת לקיץ חם ומלא פעילויות מגוונות לכל המשפחה

הצגות בפארקים, סדנאות יצירה ובישול, פעילויות בפארקי מים וטורנירים ספורטיביים, מופע קיץ של הזמרת מרינה מקסימיליאן בלומין והופעות נוספות.

עיריית גני תקווה מציגה: אירועי הקיץ שאסור לכם לפספס

 

 

גני תקווה מתכוננת לקיץ חם ומלא פעילויות מגוונות לכל המשפחה. החל משעות סיפור קסומות לילדים ועד סדנאות מיוחדות לנוער ולמבוגרים, הפארקים והמרכזים הקהילתיים בעיר יציעו שלל אירועים שיבטיחו קיץ בלתי נשכח.

השנה אירועי הנוער נבחרו בקפידה עם מחלקת הנוער בעיר ומועצת התלמידים של חטיבת הראשונים ותיכון מיתר. עיריית גני תקווה מזמינה את תושבי העיר לקחת חלק בחגיגה הגדולה וליהנות מתכנית קיץ עשירה.

 

 

פעילויות לילדים ומשפחות

הפארקים העירוניים יהיו מלאים בהצגות מרתקות לכל המשפחה, ביניהן “שלגייה”, “הסוד של ג’ינג’י”, “טוני התנין”, “החברים הכי טובים”, “בת הים והפיראט” ועוד. לצד ההופעות, יתקיימו סדנאות יצירתיות בספריה ומועדון הנוער כמו סדנת שוקולד דובאי, סדנת קומיקס, סדנת אומנות , סדנת של הארי פוטר וסדנת אנימציה שיפעילו את הדמיון של הילדים ויעשירו את חוויותיהם הקיץ הזה.

 

פעילויות לנוער

הנוער בגני תקווה ייהנה מקיץ מרתק ומלא באטרקציות מיוחדות. בין הפעילויות המתוכננות: טורנירי ספורט כמו כדורגל, כדורסל וסוני, לייזר טאג, לונה פארק לנוער, מסיבת אוזניות ונסיעה לפארק המים ‘המימדיון’. סדנאות מרתקות כמו סדנת נגרות, סדנת סושי וopen jam יעשירו את כישוריהם של בני הנוער ויפתחו עבורם הזדמנויות חדשות. מופעים ואירועים מיוחדים כמו ׳שלישי סרט׳ לנוער ומופע של הזמרת מרינה מקסימיליאן בלומין במרכז הבמה יבטיחו חוויות בלתי נשכחות.

 

פעילויות למבוגרים והגיל השלישי

גם המבוגרים והגיל השלישי ייהנו מ-תכנית קיץ מגוונת ומעשירה. סדנאות לשימור ושיפור הזיכרון, הרצאות למניעת נפילות, ופעילויות ספורט מגוונות במסגרת “בריאוגוסט” יספקו תוכן איכותי ומשמעותי למבוגרים שבחבורה. בנוסף, אירועים מיוחדים כמו “חמישי נשי” לרגל ט”ו באב בנושא זוגיות בראי הנומרולוגיה יהפכו את הקיץ למלא בהשראה.

 

ראש עיריית גני תקווה, ליזי דלריצ’ה סיכמה: “בצל ההתמודדות עם מלחמת ‘חרבות ברזל’, אירועי הקיץ מהווים מרכיב בלתי נפרד מהחוסן הנפשי שלנו. הם מעניקים לנו מענה לצורך נפשי עמוק ונותנים לנו רגעים חשובים של אסקפיזם, שלווה ורוגע בתוך השגרה המאתגרת. מתחילת המלחמה תושבי העיר נתרמו רבות לתושבים המפונים, למשפחות החטופים, לנשות המילואימניקים, לצה”ל ולכוחות הביטחון. הגיע הזמן שניתן להן חזרה. זה הזמן שלהם להנות מחופשת הקיץ ועם אירועים ססגוניים ויוצאי דופן המותאמים לכל המשפחה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן