קיץ חם בשדרות – מאות צעירים הגיעו להופעה של אהוד בנאי

אירועי קיץ בעיר שדרות מתקיימים ביוזמת מרכז הצעירים בשדרות, משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, עיריית שדרות והחברה העירונית לאירועים וספורט.

מאות צעירים הגיעו להופעה של אהוד בנאי באולם המופעים בשדרות ביוזמת מרכז הצעירים של משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי ועיריית שדרות

אהוד בנאי:

״אני חושב שבימים האלה אין כמו מוזיקה בשביל ממש לחבר ולרפא ולחזק וגם להיות ביחד. אני רוצה להגיד תודה למשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, נורא חשוב חוסן לאומי בימים אלה ואני חושב שמופע כזה, שאנחנו באים ויושבים ביחד, מנגנים ושרים זה בהחלט מרים את החוסן הלאומי אז תודה לאנשים היקרים שיזמו את המופע הזה, אני מאוד שמח להיות כאן״

אהוד בנאי הגיע בשלישי, 2.7.2024 לאולם המופעים בשדרות במסגרת אירועי קיץ שיזמו מרכז הצעירים בשדרות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ועיריית שדרות והחברה העירונית לאירועים וספורט.

האולם היה מפוצץ עד אפס מקום במאות צעירים ומשפחות צעירות. אהוד בנאי נגע בלבבות של התושבים, ריגש ושימח.

באחד השיאים של הערב עלה לבמה רותם מאיר לוי, צעיר משדרות, עימו בנאי ניגן לפני כ-15 שנים יחד על הבמה בשדרות.

בימים אלה, בזכות פעילות מרכז הצעירים, צעירים ומשפחות רבות מגיעות לסדרת אירועי קיץ בעיר.

אהוד בנאי, אברם טל, רותם כהן ודקלה אלה רק חלק מהאמנים שפוקדים בימים אלה את האולם החדש שנפתח רגע לפני פרוץ המלחמה.

 

אהוד בנאי: ״אני חושב שבימים האלה אין כמו מוזיקה בשביל ממש לחבר ולרפא ולחזק וגם להיות ביחד. אני רוצה להגיד תודה למשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, נורא חשוב חוסן לאומי בימים אלה ואני חושב שמופע כזה, שאנחנו באים ויושבים ביחד, מנגנים ושרים זה בהחלט מרים את החוסן הלאומי אז תודה לאנשים היקרים שיזמו את המופע הזה, אני מאוד שמח להיות כאן״

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף: ״הצעירים הם הכח המניע של הישובים וחובתנו לדאוג להם בכל תחומי החיים. מרכז צעירים שדרות הוכיח ב 7.10 את מרכזיותו בשגרה ובחירום. בשל החשיבות הרבה של מרכזי הצעירים, הקצנו לאחרונה כ- 30 מיליון ש״ח לפיתוח יחידות צעירים רשותיות במטרה לשלב את הצעירים בעל תהליכי קבלת ההחלטות ברשויות המקומיות״.

ראש העיר, אלון דוידי: “איזה כיף לחזור ולראות את תושבי שדרות היקרים מגיעים שוב לאולם המופעים החדש שלנו עם ליין אירועי תרבות ומופעים שירעננו לנן את הקיץ, עם האומנים הגדולים ביותר כדי להטעין קצת את הלב. תודה כמובן למשרד הנגב והגליל, למרכז הצעירים, לחברה העירונית לספורט שדרות ולכל השותפים”.

דניאל גרינברג מרדכי מנהלת מרכז הצעירים של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי בשדרות ״שדרות היא פנינת התרבות של הדרום ויעד מבוקש להופעות אמנים. החזירו אותנו לעיר בתקופה מורכבת ואחת המשימות המרכזיות שלנו היא לדאוג להרים את הרוח של הצעירים והמשפחות שחזרו לעיר – הם הלב הפועם של המקום הזה״.

״הבטחתי לעצמי שאחרי 7 באוקטובר אני אחייה, אהנה ואצא מהשגרה כי חיים פעם אחת ואתם במרכז הצעירים בהחלט עוזרים לי לקיים את ההבטחה לעצמי״. ציינה תושבת העיר.

 

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רוני ניב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן