קיץ באור יהודה עם מיכל הקטנה וקוגומלו

חגיגת אירועי הקיץ החלה באור יהודה: לתושבות ותושבי העיר מצפה תכנית ענפה של פעילות קיץ בשכונות, מופעים, סרטים, אירועי אקסטרים ועוד בכניסה חופשית או בתשלום סמלי

עונת הקיץ נפתחה באופן רשמי בשני מופעים לקהל הרחב עם כוכבי הילדים קוגומלו ומיכל הקטנה והפיראטים בשכונת נווה רבין

עונת הקיץ עם שלל אירועים לקהל הרחב נפתחה בפארק נווה רבין בהשתתפותם של מאות תושבים, הורים וילדים שבאו ליהנות ממופעים של שני כוכבי הילדים האהובים קוגומלו ומיכל הקטנה, כל זאת בכניסה חופשית וללא עלות.

את הקהל בירך סגן ראש העיר, עופר בוזי, שאיחל לילדים חופשה נעימה וקיץ מהנה והזמין את כלל התושבים לקחת חלק ולהגיע לאירועי הקיץ הקרובים.

כוכב הילדים קוגומלו הלהיב את הילדים במופע “מאסטר הקפוארה של ישראל” עם שירים, תרגילי קפוארה וריקודים. לאחר מכן הופיעה מיכל הקטנה במופע “מיכל הקטנה והפיראטים” עם דמויות, רקדנים ושירים אהובים.

אירועי הקיץ מתקיימים בהובלת האגף לתרבות ואירועים בראשותה של חנה פיזואטי יוסף וכוללים תכנית ענפה של פעילות קיץ בשכונות, מופעים, סרטים, אירועי אקסטרים ועוד בכניסה חופשית או בתשלום סמלי.

בתוכנית הקיץ הקרובה ניתן מענה לכלל האוכלוסיות והמגזרים בעיר, אזרחים ותיקים, מבוגרים, נוער, ילדים וטף וכן לציבור הדתי בהובלת מחלקת מורשת ישראל והמחלקה לתרבות תורנית.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת:

“משמח מאוד לראות את הילדים והמשפחות הרבות מגיעים ונהנים מאירוע הקיץ הראשון שלנו בשכונת נווה רבין. אנו עושים את המירב להביא את השמחה לתושבי העיר במיוחד בתקופה זו. מחכות לכם עוד הפתעות לחודשיים הקרובים. עקבו אחרי הפרסומים”.

 

◼️ לקבלת חדשות אור יהודה בלבד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן