קיסריה? פארק הירקון? לא, קרית מלאכי!

אירוע בלתי נשכח בחגיגות ה-70 לקריית מלאכי >> ראש העיר: “מודה לכל מי שגרם לערב המיוחד הזה לקרות”

פארק בן גוריון בקריית מלאכי לבש חג בחגיגות ה-70 שנה לקרית מלאכי! מה זה אומר? במה ענקית, הגברה, תאורה ומסכים פירוטכניקה מתוזמרת, מופע רחפנים מרהיב  – נתנו אווירה של פארק הירקון. על הפקת הענק היה שלומי אלימלך, תושב העיר בעבר ומנהל להקות תזוזה. עד כה הפיק מספר רב של אירועים גדולים, ביניהם המכבייה 2022 והדלקת המשואות בהר הרצל. להופעה קדמו שעות רבות של הכנה, גיוס עשרות זמרים ושחקנים, כתיבת תסריט והפקה אומנותית לה היו שותפים הכותבים מהשורה הראשונה בישראל.

את הערב הנחו נריה אוחיון והילה קורדונה שסיפרו בדרך מרתקת ומשעשעת את סיפורה של קריית מלאכי מימי המעברות וההקמה, דרך כל התחנות שבדרך ועד היום. הערב לווה במוזיקה מכל השנים, מתובל במנהגים מעדות שונות המרכיבות את הפסיפס הייחודי של קריית מלאכי. הרגע המרגש של הערב היה בזמן שהזמרת שיראל לוי שרה ‘את ‘שמחות קטנות’ של עמיר בניון בכישרון רב. ברגע שעלה הפזמון במילים ‘יהללוך מלאכים’ נראו על מסכי הענק תמונות כל חללי קריית מלאכי כשמעל מרחפים עשרות רחפנים שהסתדרו לצורת דגל ישראל. בהמשך נראו גם מספר שליחי חב”ד – שנולדו בקריית מלאכי וכיום מכהנים כשליחים במדינות שונות בעולם – על המסכים כשהם מברכים את קריית מלאכי לחגיגות ה-70.

החלק הראשון של הערב נסגר עם ההמנון החדש של קריית מלאכי בשילוב כל הרקדנים וקליפ מיוחד שהוקרן על המסך. לפני ההופעה המרכזית, עלה לבמה כוכב הנוער קובי ממן להופעה קצרה של מספר שירים. את החלק השני של הערב כבש הזמר עדן חסון בהופעה סוחפת עם מיטב הלהיטים.

תגובות התושבים לאירוע היו יוצאות דופן, כשכולם פרגנו להפקת הענק של קריית מלאכי והחמיאו על הסטנדרטים הגבוהים. בעירייה החליטו לאחרונה לשדרג משמעותית את הבמה הישנה בפארק כדי לעמוד בסטנדרטים שהציבה לעצמה לאחר האירוע הענק. למחרת, על אותה במת ענק הופיעו כוכבת הילדים נעמה סופר-על, להקת דור שני שעשתה קמאבק מיוחד לרגל חגיגות ה-70 וסיים את אירועי הקיץ בניה ברבי בהופעה מלאה של כ-70 דקות.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: “עברנו קיץ מדהים ובמיוחד האירוע המרכזי לחגיגות 70. אני מודה לכל מי שגרם לערב המיוחד הזה לקרות, להפקה הענקית של שלומי אלימלך שהוכיח שהבחירה בו הייתה נכונה, למנהלת האירועים לירון אביגזר על כל אירועי הקיץ אשר יחד עם כל יחידות המתנ”ס והיחידה הקהילתית גרמו לקיץ 2023 להיות עמוס בחוויות. תודה מיוחדת למנכ”ל העירייה תמיר היזמי ולמנהל המתנ”ס חיליק גוטמן על הארגון והיוזמה”.

מנהל מתנ”ס קריית מלאכי חיליק גוטמן: “מאחורי כל אירועי הקיץ עמדו הרבה מאוד אנשים יקרים שגרמו להכל להתחבר להצלחה גדולה. תודה רבה לשלומי ולירון על שיתוף פעולה מושלם. מטרת המתנ”ס היא להיות אבן שואבת לתרבות, ספורט ולרכז את כל החינוך הבלתי פורמלי. פתחנו את עונת החוגים, אני מזמין את כולם להתרשם ולהירשם”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: דוברות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן