קייטנת קיץ לילדי המילואימניקים מגבעת שמואל

עיריית גבעת שמואל למען משרתות ומשרתי המילואים תושבות ותושבי העיר

כחלק מהמאמץ העירוני לתמוך במשפחות המגויסים, עיריית גבעת שמואל קיימה השבוע קייטנה עירונית מיוחדת, לילדיהם של חיילי המילואים תושבי העיר המשרתים בקבע. הקייטנה, זכתה להצלחה גדולה והשתתפו בה כ-50 ילדים.

יוזמה ברוכה זו נועדה כדי לסייע ולתמוך במשפחותיהם של אנשיי המילואים בעורף, בשעה שהם שומרים עלינו בחזית.

במהלך הקייטנה הילדים קיבלו ארוחת צהרים מזינה, ונהנו מתוכנית פעילויות מפורטת ומושקעת. בין השאר, הילדים נהנו גם מגלידה קרה ומפינוקים שווים שילדים אוהבים. ההורים הנרגשים הודו לראש העיר, למנהלת המתנ”ס ולצוות הגננות של הקייטנה, על היוזמה המבורכת, ההירתמות והעבודה המקצועית והמסורה עם הילדים.

ראש העיר יוסי ברודני, ביקר בקייטנה והביע אף הוא את הערכתו לצוות המארגן, בראשות מנהלת המתנ”ס שלי שמש בורי, למנהלת אגף לשירותים חברתיים אתי סומך ולעו”ס נגה דריהם על היוזמה, המחשבה והדאגה למשפחות המגויסים ולילדיהם. “יוזמה זו מצטרפת ליוזמות נוספות שהעירייה מקדמת עבור משפחות המגויסים בעיר , מאז השביעי באוקטובר. אנו מודים למשפחות על הירתמותם למאמץ המלחמתי ועל תרומתם לביטחון המדינה בעת הזו. נמשיך לחבק אותם ולפעול לרווחת ילדיהם בתקופת החופש הגדול ובכלל”.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן