קיבלתם הודעה ממשרד הבריאות? תפקחו עיניים! – יכול להיות שנוכלים מנסים לפרוץ לביתכם; פרטים בכתבה

לאור התפשטות נגיף הקורונה והנחיית משרד הבריאות, נאלצים כלל התושבים להישאר בביתם ולא לצאת. אך יש כאלה שמנצלים את המצב לרעה, ושולחים הודעות כוזבות למספר אזרחים בשם משרד הבריאות וצוותי מד”א במטרה להיכנס לביתם ולשדוד אותם. כך משתפת לאסנת אספי שכמעט הייתה חלק מהתרמית.

“חברים אני משתפת אתכם במה שעברנו בלילה כי חשוב לי מאוד להזהיר גם אתכם. אתמול ב-23:20 בלילה גל ביתי קיבלה הודעת sms בו נאמר לה ‘עקב גילוי נדבק קורונה מספר 612 ששהית במחציתו, אנו שולחים צוות מד”א שיאסוף אותך לבידוד בחצי השעה הקרובה. בני משפחתך יעברו בדיקה, נבקש שיתוף פעולה באופן מלא. נא להכין תיק עם בידוד ומוצרי היגיינה אישיים ל-14 יום. בתודה משרד הבריאות וצוות מד”א’. האם שהייתה בהיסטריה מקבלת ההודעה, מיהרה לחזור לטלפון ממנו נשלח ההודעה. “ענה אדם שהסביר שהוא ממד”א ואין ממה להלחץ, זה הנוהל, שהם מגיעים לבדוק את כל המשפחה ומכיוון שהילדה שהתה היום בשעה 13:00 בקרב חולה קורונה מספר 612 עליהם לקחת אותה לבידוד ל-14 יום בידוד”. האם הסבירה שביתה לא יצאה מהבית, ומדובר בכלל בקטינה”. האם החלה במסכת שאלות שגרם להם לה להבין שמדובר כאן במעשה נוכלות. ” זכרתי שפרסמו בחדשות את פורמט ההודעה שיקבל אדם שהיה בסביבת חולה קורונה, חיפשתי בגוגל ולשמחתי ראיתי פורמט שונה. התקשרתי למד”א, לשמחתי ההודעה לא נשלחה מהם, והבנו שהיא פייק. כך גם לצערי הבנתי שלנוכלים זו דרך מצוינת להיכנס לבתים של אחרים בצייתנות מלאה מצד בעלי הבית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן