קורס מצילים: סודות השימוש החכם במזון עם לקט ישראל

סדרת רשת חדשה של ארגון הצלת המזון ומומחה להיסטוריה של התזונה, ד”ר אורי מאיר ציזיק, מסבירה באמצעות סרטונים קצרים כיצד ניתן להציל מזון מהמוצרים הקיימים בבית

בישראל, כמו במדינות רבות בעולם, מתבזבזים מדי שנה כמויות עצומות של מזון איכותי, בעוד מיליוני אנשים סובלים מרעב. בזבוז המזון הוא לא רק בזבוז כסף, אלא גם בזבוז משאבים יקרים כמו מים ואדמה, ותורם משמעותית למשבר האקלים. למרות שפתרון הבעיה נמצא ממש מתחת לאף – הצלת מזון – רבים אינם מודעים אליו או אינם יודעים כיצד ליישם אותו בחיי היום-יום.

לקורס היכנסו לקישור. 

כדי להגביר את המודעות לנושא החשוב ולספק כלים מעשיים לצמצום בזבוז המזון, לקט ישראל, ארגון הצלת המזון הלאומי,  בשיתוף עם ד”ר אורי מאיר ציזיק, היסטוריון למזון, השיקו את “קורס מצילים”, סדרת רשת המציעה לצופים מגוון טיפים פרקטיים להצלת מזון בצמתים שכל אחד ואחד מאיתנו עובד בחיי היומיום – מטבח הביתי, במעמד הקניות, ומסבירה כיצד כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לתרום למאבק בבזבוז המזון.

ב”קורס מצילים“, ד”ר ציזיק לוקח את הצופים למטבח, לשוק ולמקרר ומראה בעזרת טיפים פשוטים ומתכונים פשוטים כיצד ניתן להפוך כל שארית למנה מנצחת וכך הוא מצליח להפוך את נושא הצלת המזון לחוויה למונגשת בעבור כל אחד. הסדרה פותחת  בפני הצופים עולם של אפשרויות קולינריות ועוזרת להם לצמצם את כמות המזון המושלכת לפח.

אפרת בראונשטיין, סמנכ”לית השיווק של לקט ישראל: “אנחנו שמחים ונרגשים להעמיק את שיתוף הפעולה עם ד”ר אורי מאיר ציזיק ויחדיו להנגיש לציבור הרחב ידע חיוני על חשיבות צמצום בזבוז המזון. הסדרה החדשה היא הזדמנות פז להראות כיצד ניתן לשלב בין הנאה קולינרית לבין אורח חיים בריא, מושכל כלכלית ובר-קיימא. הסרטונים החווייתיים מדגימים את ההשפעה החיובית של הצלת מזון על הסביבה ועל הקהילה כולה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות האוכל [מסעדות, מתכונים, מוצרים] לחצו כאן

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יהלי פלטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן