קונסול כבוד של מלטה בחיפה: מורן מנו מנכ”ל “מנו ספנות”

מורן מנו בטקס קבלת המינוי ציין כי יפעל לקידום וחיזוק הקשרים הבילטרליים בין שתי המדינות

בטקס מינוי קונסול כבוד במשרד החוץ בירושלים, בהשתתפות שגרירת מלטה בישראל ססיליה אטארד- פירוטה, קיבל מורן מנו, מנכ”ל חברת “מנו ספנות בע”מ” את כתב המינוי שלו לקונסול כבוד של מלטה במחוז חיפה.

בטקס השתתפו ראש הפרוטוקול במשרד החוץ גיל השכל, ראש הנציגות, נציג המערך המדיני, שגרירת מלטה בישראל וסגנה, דיקאן קונסולי הכבוד בישראל ואלינה רעייתו של מורן.

 

גיל השכל ממשרד החוץ ברך את מורן וציין כי לקונסולי הכבוד יש תפקיד חשוב לחיזוק והעצמת קשרי החוץ של ישראל. בפנייתו לשגרירת מלטה הוסיף “עשית בחירה מצויינת. מורן הוא האיש המתאים לתפקיד הזה”.

השגרירה סיסליה אטארד- פירוטה ברכה את מורן ורעיתו וציינה כי היא מכירה אותו היטב ואת פעילותו הרבה בתחומים שונים שיש בהם כדי לסייע בהידוק הקשרים בין מלטה לישראל.

בדברי ברכתו הודה מורן לשגרירת מלטה, ססיליה אטארד-פירוטה, ולכל הנוגעים במשרד החוץ של מלטה וישראל על האמון שניתן לו במינוי זה, וציין כי יפעל לקידום וחיזוק הקשרים הבילטרליים בין שתי המדינות.

 

מורן יליד חיפה (40) הנשוי לאלינה, אב לשלוש בנות ובנם של משה ואיריס מנו, סיים בהצטיינות תואר ראשון בלימודי ספנות עסקית באוניברסיטת סאות’המפטון באנגליה ותואר שני בהצטיינות במשפט ימי LONDON OF UNIVERSITY.

אביו, משה מנו, הינו המייסד והבעלים של קבוצת “מנו הולדינגס בע”מ, הכוללת גם את “מנו ספנות”, והמשמש כנשיא ויו”ר פעיל בכל החברות המרכיבות את הקבוצה. בינואר 2024 מינה משה את בנו, מורן, כמנכ”ל מנו ספנות.

 

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מ.ל.ת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן