קונים במזנון – מחזירים לקהילת קריית מלאכי

המזנון החדש בספורט קלאב מציע מחירים אטרקטיביים ומגוון רחב של מוצרים. הרווחים ממנו מיועדים לפעילויות קהילתיות מגוונות, לטובת תושבי קריית מלאכי

המזנון בספורט קלאב קריית מלאכי נפתח לאחרונה – והוא מציע מגוון רחב של חטיפים, שתייה וגלידות במחירים נוחים במיוחד, מה שהופך את הביקור בספורט קלאב לחוויה מלאה ונעימה יותר.

המזנון מציע שירות מעולה לכל המבקרים. המזנון מנוהל על ידי המתנ”ס העירוני, וההכנסות מהמזנון חוזרות לקהילה. כל הרווחים יוקדשו לטובת פעילויות לאזרחים ותיקים, ילדים ונוער, וכך המזנון תורם גם לרווחת התושבים וגם לשיפור השירותים הקהילתיים.

המחירים במקום זולים משמעותית ממרכזי ספורט ופנאי דומים, כך לדוגמא פחית קולה עולה 8 ₪, לחמנייה עם 2 נקניקיות 15 ₪ וטילון 8 ₪ בלבד.

חיליק גוטמן, מנהל המתנ”ס:

“המזנון החדש נפתח מתוך רצון לשפר את חוויית הביקור של המנויים שלנו ולהציע להם שירותים נוספים שישפרו את השהות במקום. אנו רואים במזנון חלק חשוב מהשירות הכולל שאנו מעניקים למנויים ולמבקרים שלנו, ונמשיך לשאוף למצוינות בשירותים שאנו מציעים. כל הרווחים מהמזנון יוקדשו לפעילויות קהילתיות, וזה מרגש אותנו במיוחד”.

 

ספורט קלאב קריית מלאכי ממשיך לצבור פופולריות וזוכה להצלחה רבה. עם למעלה מ-4,000 מנויים המגיעים מהעיר והסביבה, המקום הפך למרכז קהילתי בו אנשים יכולים להתאמן, להתרענן וליהנות מזמן איכות עם חברים ובני משפחה.

מרכז הספורט והנופש בנוי על שטח של כ-11 דונם וכולל 3 בריכות: פתוחה, מקורה-מחוממת ובריכת פעוטות. חדר כושר מפואר, סאונה יבשה, חדרי סטודיו מקצועיים, בהם מתקיימים חוגים, וכן אולם כדורסל מקצועי המכיל כ-500 מקומות ישיבה.

 

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן