קול קורא: אומנות כגשר זיכרון בבית יד לבנים ברחובות

בית יד לבנים ברחובות קורא לאמנים ואמניות מתחומי האומנות השונים להצטרף לפרויקט אמנותי וייחודי לזכר חיילי וחיילות צה”ל, בני רחובות, שנפלו במתקפת השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל

עיריית רחובות והחברה העירונית, באמצעות בית יד לבנים מזמינים אתכם, אמנים ואמניות, לקחת חלק בפרויקט אמנותי וייחודי לזכר חיילי וחיילות צה”ל, בני העיר רחובות, שנפלו במתקפת השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל.

במסגרת הפרויקט, ביוזמת מ”מ רה”ע ומחזיק תיקי תרבות, תיירות ואזרחים ותיקים, ח”מ שוקי קרומר, ילווה כל אמן משפחה שכולה, יכיר מקרוב את סיפור הנופל או הנופלת, ועל בסיס זה ייצור יצירה ייחודית ברוחו ומורשתו.

הקול הקורא, מזמין אמניות ואמנים רגישים ויצירתיים מכל תחומי האמנות – ציור, פיסול, כתיבה, עריכת והפקת וידאו ארט ועוד, להצטרף אלינו ליוזמה משמעותית זו, באופן שיביא לידי ביטוי את הייחודיות של כל נופל והערכים עליהם נלחם. היצירות יוצגו בתערוכה לזכר הגיבורים והגיבורות, שתתקיים בדצמבר 2024, בבית יד לבנים, רחובות.

לוח זמנים:

ניתן להגיש מועמדות עד ל-1.10.24, סיום הכנת היצירה- 30.11.24, פתיחת התערוכה- 19.12.24

לפרטים נוספים: מורן אילוז-יעקבי – אוצרת התערוכה, במייל: [email protected]

מ”מ רה”ע ומחזיק תיק תרבות, אזרחים ותיקים ותיירות, שוקי קרומר: “האסון הכבד שפקד אותנו בשבעה באוקטובר, הוציא מאמניות ואמנים רבים פרץ של יצירה שאיפשר להם להביע את רגשותיהם דרך בד, מכחול או חומר. חשיבותו של הפרויקט בחיבור בין האמניות והאמנים למשפחות הנופלים, המאפשר לשני הצדדים להתמודד עם החוויה הקשה ובדרך זו להנציח את הגיבורים שנפלו במלחמה.”

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “בית יד לבנים פותח בפרויקט חשוב ורגיש כאחד, להנציח את חיילי וחיילות בני העיר אשר נפלו בהגנה על המדינה ואזרחיה. אני מצטרף לקריאה לאמנים ואמניות להצטרך לפרוייקט ברגישות וכבוד לנופלי העיר רחובות בשנה האחרונה. בזכות פרוייקט זה הנופלים ימשיכו להאיר בהשראתם דרך האומנות והיצירות.”

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: החברה העירונית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן