קולקציית שעוני נשים קייצית וחדשה בניחוח צרפתי של Pierre Lannier

הקולקציה החדשה כוללת מגוון עיצובים המשלבים בין טרנדים עדכניים לבין עיצוב צרפתי קלאסי.

מותג השעונים הצרפתי Pierre Lannier, שנוסד בשנת 1977 באלזס שבצרפת, משיק קולקציה חדשה של שעוני נשים המשלבת עיצובים מודרניים עם איכות ויוקרה צרפתית.

 

קולקציית השעונים החדשה מציעה מגוון רחב של עיצובים, החל משעונים עגולים עם לוחות בגווני ים- כחול וטורקיז, דרך שעונים מלבניים עם עיטורי אבני קריסטל וכאלו הבולטים בצבעי רוזגולד, ועד שעונים בצמידי רשת מתכתיים ושעונים אוטומטיים בעיצוב OPEN HEART החושף את המנגנון הפנימי. הקולקציה מיועדת לנשים המחפשות שעון שיקי המתאים לכל הופעה, עם דגש על איכות ויוקרה צרפתית.

 

הסגנון הצרפתי בקולקציית השעונים של Pierre Lannier מתבטא באלגנטיות, בהשראת תרבות האופנה הפריזאית המשלבת טרנדים עכשוויים עם מסורת עיצובית רבת שנים ופשטות מוקפדת בשימוש בחומרים איכותיים. הסגנון מאופיין בקווים נקיים ועיצוב מינימליסטי, המדגיש את הפרטים הקטנים. השימוש בגווני ים, צבעי רוזגולד וצמידי מתכת דקים מוסיף נופך קלאסי ויוקרתי לכל שעון.

 

המותג Pierre Lannier מתמחה בשילוב של ידע מסורתי עם סגנון מודרני, בהשראת טרנדים עתידיים. המותג ידוע בעיצוביו האלגנטיים ומדורג כאחד מעשרת המותגים הנמכרים ביותר בצרפת.

להשיג בלעדית באתר וברשת ג’נטלמן, שעונים החל מ-645 ש”ח.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצובלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן