קולקציית ה-UNO בכיכובה של הזמרת אשלי פארק נחתה בסקצ’רס

קולקציית ה-UNO של אשלי פארק הנועזת ועם הטרנדיות מובהקת מככבת כבר בארונן של אושיות הרשת בכל העולם ומעניקה את הטאץ’ הנכון לכל תמונת אינסטגרם ועכשיו גם בישראל.

אשלי פארק עושה זאת שוב ומככבת בקמפיין החדש של SKECHERS בישראל עם הסניקרס הידועות כבסט סלר עולמי מדגם ה-UNO שמגיעים בצבעים טרנדיים ומדוייקים לקיץ בישראל. 

את אשלי פארק תוכלו לראות מככבת בקיץ הקרוב בתוכנית ‘אמילי בפריז’, בקמפיין של SKECHERS ובקרוב גם במלתחת הסניקרס אצלכן בבית. 

קולקציית ה-UNO של אשלי פארק הנועזת ועם הטרנדיות מובהקת מככבת כבר בארונן של אושיות הרשת בכל העולם ומעניקה את הטאץ’ הנכון לכל תמונת אינסטגרם ועכשיו גם בישראל.

הקולקציה מגיעה בשלל צבעים מדליקים ובולטים כיאה לדגמי ה-UNO של SKECHERS שמקפיצים כל הופעה וגונבים את כל תשומת הלב – החל מטורקיז  בולט במיוחד, תכלת  בהיר, סגול פסטלי, וורוד נועז 

נעלי UNO הפכו לנעליים הנכונות והבסט סלר העולמי החם של הקיץ המשלב לצד אופנה וטרנדיות גם נוחות בלתי מתפשרת: סוליה בטכנולוגיה Skech-Air – עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה ותמיכה ויציבות לכף הרגל, רפידת  Air-Cooled Memory Foam® – טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל, מתאימה את עצמה אליה ושומרת על אוורור הרגל לאורך כל היום. 

אשלי ג’יני פארק ( Ashley Jini Park)  בת 33 היא שחקנית, רקדנית וזמרת אמריקאית הידועה בעיקר בזכות גילום דמותה של מנדי צ’אן בסדרת הקומדיה “אמילי בפריז” (עונה חדשה תעלה בנטפליקס באוגוסט) וגילום דמותה במקור של הדמות גרטשן וינרס במחזמר “ילדות רעות”. היא הייתה מועמדת למספר פרסים בין היתר לפרס טוני ולפרס גראמי.

SKECHERS מותג ספורט ולייף סטייל אמריקאי המפעיל בישראל 24 סניפים ומשווק בכ-400 נקודות מכירה סיטונאיות והוא מציע מגוון רב של פריטי ספורט ולייף סטייל הכוללים הנעלה, הלבשה ואקססוריז לנשים, גברים וילדים עם דגש על איכות בלתי מתפשרת במחירים נגישים, נוחות, טכנולוגיה מתקדמת ואופנתיות. 

מחיר: 349.90-399.90 ₪ 

להשיג ברשת חנויות SKECHERS ובאתר www.skechers.co.il

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצובלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ חול

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן