קולע בול: התחזית האסטרולוגית של עוזי הכוהן

בכל שבוע מערכת חדשות 08 מביאה לפניכם את התחזית השבועית שלעוזי הכוהן – שתמיד קולע בול! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-16/06/23 ועד ה- 22/06/23.

בכל שבוע מערכת חדשות 08 מביאה לפניכם את התחזית השבועית שלעוזי הכוהן – שתמיד קולע בול! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-16/06/23 ועד ה- 22/06/23.

טלה:

לחצים חומריים מחייבים אתכם להתנהל בצורה זהירה מבחינה כלכלית. רבים מכם נמצאים ושרויים בספקות לגבי נושא או עשייה שמעסיק אתכם. תהליך זה של חוסר שלמות והימצאות בספק, מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם.

מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת להתיר את הספקות ולרכוש את הכלים הדרושים כדי להילחם בחוסר ודאות והונאה עצמית. כספים: לא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: השבוע כדי להימנע ממשבר, יהיה עליכם להתנהל בזהירות בתוך הזוגיות שלכם. חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק ולקמצנות רגשית. חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או חוסר חשק. באופן כללי ניתן לומר שאתם די מאוכזבים מבן הזוג שלכם והייתם רוצים שהוא ינהג אחרת. במידה ואינכם מצליחים לתקן בכוחות עצמכם את הדרוש תיקון, אין זה אומר שצריך להרים ידיים. הקלפים ממליצים לכם לפנות לעזרתו של יועץ או מגשר, שיעזור לכם לסדר את הדברים.

טיפ לשבוע טוב יותר: חז”ל מלמדים ש:”תורת השם תמימה ומשיבת נפש”! הכניסו לסדר יומכם גם לימודי תורה ברמה כזו או אחרת. נסו ולא תצטערו. שבוע מבורך, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: “אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי” בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו “אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי” אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

שור:

פעולותיכם והישגיכם נמדדים ונבחנים ויש מי שבודק, שמנטר שמעריך כול צעד שלכם. השבוע יהיה על בני מזל שור לתת לראש להוביל.

נתינת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שבו הם התברכתם ישרת אתכם בצורה יעילה. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר בראש ובראשונה עם עצמכם, ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. כמו כן, ענייניים שקשורים במוסדות ממשלתיים כגון מס הכנסה, ביטוח לאומי או מ.ע.מ עולים על הפרק ויהיה עליכם להיות מוכנים.

זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים בזוגיותכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים. בשבוע זה יש סבירות רבה להתעסקות עם מוסדות מדינה וממשל כמו למשל ביטוח לאומי או בתי משפט. לאלו מכם שצרכים להתייצב אל מול מערכת הצדק אל חשש למרות הקשיים הצדק יצא ב”ה לאור. שבוע מוצלח, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בעיני הקב”ה, מעשיו הטובים של אדם וחסרונותיו נשפטים בצורה איכותית ולא כמותית. חטא נורא אחד עלול לדון לכף חובה חיים שלמים של מעשים טובים, כפי שמעשה טוב אחד מיוחד יכול למחוק חטאים רבים. זכרו! רק אלוהים יודע באמת מה נמצא בלבו של כל אדם ורק הוא יודע את ערכם האמיתי של מעשיו.

תאומים:

שעת מבחן! פחד משתק, תחושת הלם או חוסר אונים, ביקור במקומות סגורים כמו למשל בית חולים, כלא או מוסד סיעודי. זהו שבוע לא פשוט ורבים מכם, עוברים השבוע רגעים, שעות וימים שבהם הם חשים כי הקרקע נשמטת מתחת לרגליהם או שהם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה שבו את אסורים או כבולים למקום לא טוב או למצב נואש שבו אינכם יכולים להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה.

הקלף השבועי שלכם מלמד שלפחדים שאוחזים בלבכם אין כול אחיזה במציאות ואם רק תבחרו לדבוק באמונה, תגלו עד מהרה שאתם מסוגלים בהחלט להתמודד מול כול אתגרי החיים.

בעבודה: שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק. זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים. פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לשקף בעבורכם את איכות הקשר הזוגי שלכם ולתת מענה על שאלות נוספות שקשורות בניהול נכון של מערכות יחסים.

לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר. בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהוא כמו שפעת קלה או כאבי שרירים, עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע טוב אהוביי, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים – גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א”ח היא למעשה ראשי תיבות של “אהבת חינם”? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב”ה נקרב את המשיח .

סרטן:

האנרגיות סביבכם טובות יותר. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות.

על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש, מערכות יחסים והתחום הרוחני.

יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה “אובד זכותו” – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב”ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם.

בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו ב”ה בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. יום הולדת לשמח לראשוני החוגגים, שבוע טוב, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: דברים שרואים מכאן לא רואים משם!! לעיתים אנו שקועים עמוק בצרותינו כך שאיננו מסוגלים לראות את התמונה הנכונה. היפתחות להכוונה ולסיוע מהסביבה יסיעו בידכם לראות את התמונה גם מזווית אחרת שעד עתה נעלמה מעינכם בעקבות מעורבות רגשית כזו או אחרת.

אריה:

שחיקה בדימוי העצמי שלכם מובילה לרפיון. חוסר יכולת לסמוך על אחרים יוצר תחושת בדידות ולחץ. השבוע הקרוב מתאפיין בעומס רגשי ודאגה (בעיקר על רקע תעסוקתי) חשש מפני פגיעה יוצר דריכות. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך בו דאגה כזו או אחרת יוצרת לחץ וצורך בהגנה וכול זה מחדד אצלכם את הרצון לאסוף ולשמור קרוב אליכם את הדברים שבעת הזו חשובים לכם ביותר. על קצה המזלג, ניתן לומר שהפחד מלאבד דבר כזה או אחר, גורם לכם להתנהגות שיש בה פגם רוחני ושיש עליכם לתקן. עבודה: חוסר יכולת לסמוך על אחרים, גורם לכך שאתם נוטים לקחת את הכול על עצמכם מתוך הבנה שגויה “שאם אין אני לי מי לי”, ורק אתם תדאגו הכי טוב לבצע את העבודה. יחד עם זאת, יש לכם השבוע המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר עלול לפוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלף השבועי ממליץ לכם בחום כן לחלוק וללא פחד את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. וכן לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר.

לדורשי העבודה: נצלו את התקופה הזו של “בין עבודות” לשיפור/שיפוץ ועשיית סדר בקורות החיים שאתם שולחים למקומות עבודה פוטנציאלים. זוגיות: לחץ נפשי פוגם בזוגיות. אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכל בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תזלזלו במה שהשגתם עד כה והביעו תודה, אל תשטו באהבה ואל תמעיטו מערך עצמכם!! שבוע טוב, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם.

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. ודברים מתחילים להסתדר לכם. המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. אופטימיות על מפתנו של עתיד חדש, מעבר ושינוי חיובי ומבורך. כעת חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה.

שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מכם מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – “סוף מעשה במחשבה תחילה”, עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: אנרגיה חדשה מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. הציטוט השבועי: “בחיים אתם מקבלים רק את מה שיש לכם אומץ לבקש.” – אופרה ווינפרי. שבוע טוב, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לפעמים הבחירות הלא נכונות מביאות אותנו למקומות הנכונים.. הרבה אנשים לא מבינים את זה, אך הדבר שאתם חושבים שהוא הגרוע ביותר שיכל לקרות לכם, לפעמים מתגלה כדבר הכי טוב שיכל לקרות לכם. אף אחד לא יודע מה צופן העתיד, אז אל תחשבו על הגרוע מכל עד שתראו את התוצאות.

מאזניים:

האנרגיה סביבכם משתנה לטובה. זו תקופה של סיום והתחלה חדשה ונתיבים חדשים נפתחים בעבורכם ועכשיו הזמן הנכון ביותר להתחיל וליצור את העתיד בקיומו אתם חפצים. למרות הלחצים שקיימים רבים מבני מזל מאזניים נמצאים בתקופה חיובית והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות/בחירות שהתקבלו לאחרונה, הם ההחלטות/בחירות הנכונות ביותר בעבורכם והכיוון בו אתם צועדים עקב כך נראה מעודד ומבטיח.

בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. לאלו מכם שהחלו בעבודה חדשה, אל חשש עשיתם את הצעד הנכון ויש לכם אפשרות נהדרת להתפתח ולהצליח.

ליוצאים לחל”ת, אל תאגה חזרה לעבודה נראת בקרוב. אצל חלקכם נושאים שקשורים בעבודה ובעסקים עם גורמים מעבר לים, צצים ועולים.

זוגיות: זהו שבוע חיובי לחיזוק של מסגרות קימות. רבים מבני המזל חשים כי הדחפים והיצרים המיניים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים שביניכם זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות בהן התברכתם. קשר שהחל לא מזמן עולה מדרגה..

לנשואים שביניכם- זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור ולנצל את הזמן לאהבה ,פינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. שאלה למחשבה: טיול או חופשה קצרה עולים בעתיד הקרוב על הפרק גם חו”ל נלקח בחשבון. שבוע נהדר, חודש תמוז מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מהו עושר?? עושר זה לא הבגדים שאתם לבושים, האוטו שבו אתם נוסעים, הטלפון הנייד שבו אתם מדברים או הבית שבו אתםה גרים. אושר זה משפחה בריאה, חברים נאמנים וכתף חזקה של אדם אהוב….

עקרב:

שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע היא מהות חומרית ונשואים שקשורים בחומר על היבטיו השונים יעסיקו אתכם.

באופן כללי: הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד שאתם חשים, תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם.

לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל.

בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב. שבוע מבורך חודש תמוז מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: תוחלת חיי האדם מתארכת בכשנתיים בממוצע מדי עשור. זה אומר שאנחנו זוכים על כל יום שעובר בעוד חמש דקות חיים. אם המאמץ יהיה מספיק מרוכז, נוכל להגיע ליום תמורת יום. יום נוסף של חיים בריאים על כל יום חיים בריאים שחל.

קשת:

שבוע חיובי בפתח!! השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי.

התחושה הכללית שמפעמת לכם בשבוע זה בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית.

בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם.

זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד.

לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו”ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח חודש תמוז מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים – גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א”ח היא למעשה ראשי תיבות של “אהבת חינם”? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב”ה נקרב את המשיח .

גדי:

שבוע חיובי בפתח. המהות של שבוע זה היא מהות רגשית כלומר: זהו שבוע בעל מוטיבים רוחניים ואצל רבים מבני מזל גדי מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרת חיים, מיסטיקה וזוגיות. כמו כן צפים ועולים עניינים רגשיים בהיבטים שונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, אימהות/הורות, בינו לבינה וכדומה.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. בנוסף, נתינת ביטוי לצד הרגשי שקיים בכם תציג אתכם באור חיובי באופן כללי: ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב.

זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. כמו כן, חופשה או טיול קצר מאפשרים לנשמתכם להתרענן.

טיפ לשבוע טוב יותר: השקעה של סכום כסף סימלי במשחקי מזל עשוייה להניב בעבורכם.. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

דלי:

שבוע חיובי בפתח. צרוך בתכנון תוכניות לעתיד לבוא. חיפוש אחר נתיבים חדשים להתפתחות ולהתקדמות מקצועית. בחינה של אפשרויות שונות לגבי מהותו של העתיד אותו אתם מבקשים. באופן כללי: תקופה מסתיימת ואנרגיות חדשות וטובות בדרך אליכם.

בשבוע זה המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל דלי. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם.

לדורשי העבודה: אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב.

לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!!

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את ליבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח חודש נהדר, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם

דגים:

שבוע חיובי בפתח. באופן כללי: הכרה שאתם זוכים לה לאחרונה, היא חיובית אך עדיין יש צורך בהתקדמות לכן, אל תהססו להמציא את עצמכם כול יום מחדש.

שימוש בחשיבה יצירתית מגובה באמונה בבורא עולם, תאפשר לכם להניע את עצמכם קדימה ואילו הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי ימנעו מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם.

בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך.

לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד.

לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

עדכון אחרון: חודש יוני 2023

לפי נושאים >>

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חינוך >> לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-אוכל: מתכונים, קולינריה, מסעדות >> לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-בריאות ורפואה >> לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-צרכנות: מה חדש על המדף? >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-רכילות, בידור וברנז’ה >> לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-נדל”ן, כלכלה ועסקים >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-משפט ופלילים >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חדשות מהארץ >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-ביטחוני/חירום >> לחצו כאן

לפי יישובים >>

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בדימונה, מצפה רמון וים המלח לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בנס ציונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ חדש! שת”פ עם חדשות 02 בירושלים והסביבה! לעדכוני חדשות בירושלים והסביבה >> לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמואל
שמואל
1 year ago

וואי הכל כל כך מדוייק אמאלהה מזל טלה

yossi goetta
yossi goetta
1 year ago

עוזי הכוהן השם יברך אותך אמן ואמן 🙌🕊
התחזיות שלו מדויקות מאוד, עקבתי אחרי הרבה אסטרולוגים הוא מספר 1 באמת☝ 👌🙏✡

ארי
ארי
1 year ago

תודה רבה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמואל
שמואל
1 year ago

וואי הכל כל כך מדוייק אמאלהה מזל טלה

yossi goetta
yossi goetta
1 year ago

עוזי הכוהן השם יברך אותך אמן ואמן 🙌🕊
התחזיות שלו מדויקות מאוד, עקבתי אחרי הרבה אסטרולוגים הוא מספר 1 באמת☝ 👌🙏✡

ארי
ארי
1 year ago

תודה רבה

דילוג לתוכן