קהילת ניר יצחק במחווה מרגשת לצוות מלון יו ספלאש באילת

“מצאנו פינה שקטה במלון יו ספלאש, שהפך למשפחה עבורנו והיה לנו לבית בשנה הקשה ביותר שידענו. לאחר חודשים ארוכים וציפייה לשוב אל ביתנו, הגיעה השעה בה נדרשנו לקבל החלטות ולהבין לאן אנחנו ממשיכים כקהילה”

טקס פרידה של קהילת קיבוץ ניר יצחק מצוות מלון יו ספלאש ריזורט – בו נפשו מאז השבעה באוקטובר נערך באירוע מרגש.

במסגרת זו, הפתיעו חברי ניר יצחק את חברי הצוות של המלון בראשות המנכ”לית, שרונה להב בשיר מיוחד שהוקלט עבורם ובברכה מרגשת.  חברי צוות המלון גמלו על המחווה בהופעה מרגשת ומתנה שהעניקו לקיבוץ.

חודשים לאחר שפונו מביתם שב למלון יו ספלאש ריזורט מרשת פתאל, הודיעה הנהלת קיבוץ ניר יצחק הודיעה כי לאחר תהליך מיפוי של כל האפשרויות הרלוונטיות ותוך התחשבות בצרכיהם השונים של חברי הקיבוץ, הקהילה תפוצל להמשך מגורים במספר מקומות:

כ 60% מחברי הקהילה יחזרו יחד אל הקיבוץ מתוכם כ 22 משפחות צעירות עם ילדים שיפתחו את שנת הלימודים במוסדות החינוך שבמועצה, כ-20 משפחות יעברו יחד לקיבוץ משאבי שדה, שם הם יתגוררו יחד כשנה עד לחזרתם לניר יצחק, מספר משפחות בחרו להמשיך בחבל אילות ויעברו להתגורר בקיבוץ יטבתה ובקיבוץ סמר ואילו יתר התושבים יעברו באופן עצמאי ליישובים שונים ברחבי הארץ.

סוסי לונסקי, מנהלת קהילת ניר יצחק:

“בתוך כל המסע הקשה שעברנו בו איבדנו חברים יקרים מאוד לקהילה ונעקרנו מביתנו האהוב, הצלחנו לשמור על קהילה תומכת ומאוחדת. בתוך אלה מצאנו פינה שקטה במלון יו ספלאש, שהפך למשפחה עבורנו והיה לנו לבית בשנה הקשה ביותר שידענו. לאחר חודשים ארוכים וציפייה לשוב אל ביתנו, הגיעה השעה בה נדרשנו לקבל החלטות ולהבין לאן אנחנו ממשיכים כקהילה. בהחלטה משותפת ובהבנה מלאה, הקהילה תתפצל באופן זמני עד לאיחוד המחודש של כולנו בביתנו האהוב. אני רוצה להודות להנהלת פתאל על הדלת שפתחו עבורנו לצוות מלון יו ספלאש שמזמן הפך להיות חלק מקהילת ניר יצחק. תמיד נזכור אתכם ונהיה מלאי הערכה על מה שעשיתם עבורנו”.

שרונה להב, מנכ”לית מלון יו ספלאש ריזורט מרשת פתאל:

“לפני כמה חודשים, קצת אחרי שהשמיים נפלו, פתחנו את ליבנו וביתנו וזכינו לאמץ לחיקינו את קהילת ‘ניר יצחק’ הנפלאה, החמה והמלוכדת. יחד צעדנו דרך משותפת, שבה כל כאב, שמחה ועצב הפכו להיות גם חלק מאתנו. רגע לפני שאתם ממשיכים במסע שלכם, אנו מבקשים לעצור ולומר לכם תודה שנתתם לנו את ההזדמנות להיות חלק מהקהילה שלכם, תודה שפתחתם את ליבכם ואפשרתם לנו לגעת. תפסתם מקום רחב ועמוק בליבנו, וכולנו תקווה שהשקט, הביטחון והשלווה יחזרו לביתכם במהרה”.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמר דוננה, קיבוץ ניר יצחק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן