קהילת חוויות תנופה ברחובות מנציחה את הנופלים

מיצג זיכרון – תמונה ובה כלניות עשויים מבקבוקים ממוחזרים, שנצבעו באדום

בגינה האקולוגית של המרכז הקהילתי נערך היום, 27.12, טקס להצבת מיצג כלניות מחומרים ממוחזרים.

מרכז חוויות תנופה ביוזמה מרגשת עם התושבים: במסגרת פעילות של הגינה האקולוגית שפועלת במרכז הקהילתי חוויות תנופה, יזמה המתנדבת לאה טאו פעילות הנצחה לזכרם של נופלי מלחמת חרבות ברזל.

לאחרונה נפגשו פעילי הגינה, ילדים והורים, להכנה משותפת של מיצג זיכרון – תמונה ובה כלניות עשויים מבקבוקים ממוחזרים, שנצבעו באדום. היום, רביעי 27.12, נערך בגינה טקס במעמד יו”ר הרשת אמיתי כהן, המנכ”ל גולן ביטון ותושבי ותושבות השכונה לקביעת המיצב. “המיצב יהווה חלק מרוח הפעילות החברתית וההתנדבותית של השכונה, לזכרם של אלו שמסרו נפשם על המולדת”, מסרה מירי בלוי מנהלת המרכז, “אני מודה לכל מי שנתרם למיזם בהובלתה של לאה, רוח האחדות וזכרם יהיו איתנו לעד”.

אמיתי כהן, יו”ר רשת חוויות מסר כי: “מאז תחילת המלחמה הובלנו יוזמות רבות לתמיכה בעורף ובחזית, ואם היו רגעים מעטים של הודיה בתוך הכאב והאובדן הבלתי נתפסים – הם היו אלו של גילוי רוח התנדבות עצומה של התושבים והפעילים החברתיים, שהוכיחו עד כמה אנחנו חזקים ביחד. אנו מייחלים לשובם הביתה בשלום של כולם, שלא נדע עוד אבדות. רשת חוויות שולחת מכאן חיבוק גדול ליאיר רוזנברג, רכז הנוער של המרכז הקהילתי, שגוייס ב-7.10 למילואים יחד עם חבריו ליחידה בגולני. גאים בכם ומחכים לכם בבית”.

הפעילות בגינה האקולוגית מתקיימת באופן קבוע בימי רביעי בשעה 16:00 ע”י המתנדבות לאה טאו ועידית לויכטר לונגליק.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן