קבוצת טרלידור הישראלית משיקה מפעל ייצור חדש בלוס אנג’לס

מפעל ישראלי חדש יגן על האמריקאים בהשקעה של כ-5 מיליון דולר

ענקית תעשיית המתכת “טרלידור” הישראלית, חדרה לשוק האמריקאי לפני כ-4 שנים, ומאז התבססה כמובילת שוק בתחום, כעת משיקה את המפעל החדש בלוס אנג’לס.

המפעל החדש בלוס אנגלס טרלידור מלהולנד ברנד

קבוצת טרלידור מונה כיום 5 חברות יצרניות מתעשיית המתכת. לקבוצה 4 מפעלים בישראל, ובימים אלה נפתח המפעל החדש בלוס אנג’לס קליפורניה, על שטח ענק של מעל 6000 מ”ר, בהשקעה של כ-5 מיליון דולר, ואשר יעסיק 100 עובדים.

לדברי הנרי צימרמן, יו”ר קבוצת טרלידור “השקענו במפעל החדש את המיכון המתקדם ביותר בשילוב הטכנולוגיה המתפתחת בשוק ייצור האלומיניום והמתכת. המפעל, אשר הוקם על בסיס הידע המתקדם של מפעלי החברה בישראל, הושק בימים אלה בהשקעה של כ-5 מיליון דולר, ובליווי צמוד של מומחים ישראלים בתחום”

“מה שהבינו בישראל ובאירופה כבר לפני 15-20 שנה בנוגע לשימוש במוצרי אלומיניום, מתחילים להבין עכשיו בארה”ב”, אומר צימרמן. “לפני כארבע שנים חדרנו לשוק האמריקאי עם חברת בת של טרלידור בשם “מלהולנד ברנד”. בשנים האחרונות התבססנו כמובילי שוק, והמהלך של פתיחת מפעל מקומי הוא הובלה ישירה של התפתחות הענף גם ברמה המקומית בארה”ב. היינו הראשונים להחדיר לשוק האמריקאי מוצרי אלומיניום למעטפת הבית שעד היום הכירו בעיקר עץ וברזל” אומר צימרמן.

המפעל החדש בלוס אנגלס טרלידור מלהולנד ברנד

בשנים האחרונות מתמקדת החברה בחינוך השוק האמריקאי, בלהעביר את המסרים המשקפים את היתרונות הרבים של האלומיניום על פני מתכת ועץ אליהם האמריקאים מורגלים בבניה. “חברת הבת האמריקאית “מולהולנד ברנד” עובדת בשיטה דומה לשיטה בישראל בה הלקוח מקבל שירות מקיף במקום אחד” מסביר צימרמן “החל משלב המכירה בה הלקוח יכול להזמין בהתאמה אישית כל דוגמא העולה על רוחו, ועד התקנה ושירות הכל מסופק דרך החברה. דבר שמתחרים רבים לא מעניקים ללקוחותיהם”.

טרלידור אשר נוסדה בשנת 1991 היא חברה ישראלית למוצרי מיגון, הצללה ומעטפת הבית והחצר. כחלוצה בתחום המיגון והאלומיניום על כל יתרונותיו, טרלידור מציעה ללקוחותיה את מגוון המוצרים העשיר והאיכותי ביותר. מבחר מוצרי החברה כולל: שערים וגדרות, סורגים, פרגולות, מעקות חוץ ופנים, משרביות, חיפויים, מסתורים ועוד.

מפעלי החברה שוכנים בקומפלקס גדול בעיר כרמיאל, בשטח כולל של כ-55,000 מ”ר. באמצעות הציוד החדשני ביותר בעולם, מייצרים מידי יום מעל ל-3000 מוצרים ייחודיים בשיטת Taylor Made, על פי דרישת הלקוח/ה. לחברה מערך שיווק, שירות ותפעול מהמקצועיים בארץ עם למעלה מ-50 סוכני מכירות ו-120 צוותי התקנה בפריסה ארצית. חברת טרלידור מעסיקה כ-500 עובדים.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן