קבוצת הולמס פלייס מכריזה על פתיחת מועדון הולמס פלייס Family חדש באשדוד 

 קבוצת הולמס פלייס, המפעילה 65 מועדוני כושר תחת מספר מותגים ברחבי הארץ, מכריזה על פתיחת מועדון הולמס פלייס Family חדש באשדוד, מועדון ה-family ה-10 של הקבוצה.

המועדון החדש של הולמס פלייס באשדוד, הממוקם ברובע י”ג בעיר, נבנה בתכנון מוקפד ומדויק, ליצירת עולם תוכן של איכות חיים ובריאות ויציע חוויית אימון יוקרתית לצד אווירה משפחתית ופעילויות לכל הגילאים.

 

 

מועדון ה– Family החדש באשדוד משתרע על שטח של כ-13,000 מ”ר וכולל בריכה חיצונית עם שטחים ירוקים נרחבים, בריכה מקורה ובריכת פעוטות, חדר כושר ענק, 2 אולמות סטודיו למבוגרים, סטודיו ספינינג, 2 אולמות סטודיו לפעילויות ילדים, מלתחות מפנקות, סאונה יבשה, ג’קוזי, בית-קפה וחנות לבגדי ואביזרי כושר.

המועדון החדש של קבוצת הולמס פלייס נפתח ביום ד׳, 19.06.24 ויפעל כל ימות השבוע.

 

אלי נכט וקרן שתוי צילום באדיבות הולמס

 

עו״ד אלי  נכט, סגן ראש העיר אשדוד: ״לתושבי אשדוד מגיע קאנטרי, על אף שהליך הלידה של הקאנטרי היה ארוך ומפרך, אני שמח שיחד עם ראש העיר, ד”ר יחיאל לסרי הצלחנו לקראת הקיץ להביא בשורה חשובה לעיר בשיתוף עם המועדון הטוב בישראל. אני מזמין את כל תושבי העיר לבוא ולהתרשם, לשחות, להשתזף ובעיקר לעשות ספורט. אנחנו עובדים וממשיכים לעבוד בשבילכם!״

קרן שתוי, מנכ”לית קבוצת הולמס פלייס: “אני גאה ונרגשת להשיק באשדוד את מועדון הולמס פלייס Family אשדוד, המועדון ה-10 במספר בקטגוריית המועדונים המשפחתיים של הקבוצה. השקענו את מירב המשאבים, על מנת להציע לתושבי אשדוד והסביבה מועדוןFamily  יוקרתי, מפואר ומקצועי עם חוויה מושלמת של אימון ובריאות. מועדון ה-Family החדש של הולמס פלייס באשדוד מצטרף לקבוצה שלנו שמונה 65 מועדונים ברחבי הארץ תחת מגוון מותגים, כשבמקביל אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הצמיחה המואצת ופנינו לעבר פתיחת מועדונים נוספים.”

במועדון הולמס פלייס Family אשדוד ניתן למצוא:

חדר כושר עצום ומתקדם – המועדון החדש מציע חדר כושר בגודל של כ-900 מ”ר עם מבחר עצום של מכשירי אירובי, ציוד כושר וכח מהמובילים בעולם שיעניקו לחברים את חוויית האימון המושלמת.

מבחר של שיעורי סטודיו – המועדון החדש מציע אולמות סטודיו יוקרתיים ומאובזרים עם כ-100 שיעורים בשבוע בהובלת נבחרת המדריכים והמדריכות של הולמס פלייס, בשלוש קטגוריות נבחרות: גוף ונפש, עיצוב וחיטוב ואירובי ושריפת שומנים.

בריכה חיצונית ומקורה ושיעורי שחייה – המועדון החדש מציע בריכה חיצונית ובריכה מקורה ומחוממת הפועלת בכל ימות השנה ובריכת פעוטות. בבריכה יוצעו גם אימוני שחייה אישיים ואימונים בקבוצות ללימוד ושיפור סגנון השחייה בכל הרמות ולכל הגילאים.

סטודיו ספינינג מתקדם – המועדון החדש מציע אולם סטודיו ספינינג עם עשרות אופניים מתקדמים, תאורה חווייתית ואווירה מושלמת לאימון סיבולת לב ריאה, הכי סוחף שיש.

אימונים אישיים – המועדון החדש יציע לחבריו אימונים אישיים בתשלום נוסף עם הצוות המקצועי של המועדון, לשדרוג חוויית האימון ולהגעה למטרות האישיות בדרך הכי אפקטיבית ונכונה.

Inbody test – המועדון יציע לחבריו בדיקת מדדים אישית ומדויקת עם יועצי הכושר במועדון, כדי להתאים לכל מתאמן את תוכנית האימונים הטובה ביותר עבורו. במסגרת ה-Inbody test המתאמנים יעברו בדיקת משקל גוף, מאזן החלבון והמינרלים בגוף, הרכב הגוף בחלוקה לשרירים, שומן, משקל השלד ועוד.

מגוון חוגי ילדים – המועדון החדש בכפר סבא יציע מגוון רחב של חוגי ילדים בהתאמה לשכבות גיל ובדגש על פיתוח אישי, קואורדינציה, סיבולת, פיתוח מנהיגות, משחק ושיתוף פעולה.

בית קפה וחנות – המועדון יציע בית קפה משובח עם ארוחות קלות ותפריט בריא ומגוון, לצד חנות שתציע בגדי אימון ואקססוריז עבור חברי המועדון שיוכלו להצטייד בכל האביזרים לחוויית אימון מושלמת.

 

◼️ לקבוצת חדשות  אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות הולמס פלייס

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן