אלופת העולם בקיקבוקס: פולינה גרוסמן מנתניה

איציק תשובה, “כמי שנולד, גדל ומתגורר בנתניה, אני גאה לתמוך בספורט בעיר בכלל, ובפרט לספורטאים מצליחים תושבי העיר. פולינה הביאה הרבה גאווה לעיר נתניה ולמדינה כולה, וניצחה למרות האווירה העוינת שהיתה בתחרות.

קבוצת איציק תשובה ממשיכה לתמוך בקהילה ובספורט בעיר נתניה, עיר שאיתה היא מזוהה ובה מתרכזת רוב פעילותה הנדל”נית.

החברה העניקה חסות ותלווה את הספורטאית ותושבת העיר נתניה, פולינה גרוסמן, אלופת העולם בקיקבוקסינג. גרוסמן זכתה רק השבוע בגביע העולם בקיקבוקסינג (נשים עד 70 קילו), בתחרות שהתקיימה בבודפשט, הונגריה.

גרוסמן מספרת כי בתחרות בבודפשט היא הרגישה שהשופטים נגדה ונגד חבריה לנבחרת, רק בגלל שהם מישראל. “קיבלנו שריקות בוז מהקהל ובמיוחד לאחר שזכינו בקרבות. זה רק דירבן אותנו לנצח, אני אוהבת את ישראל!”, אמרה. גרוסמן גברה על מתאגרפות משווייץ, פולין, ספרד וסרביה עד לזכייה הנכספת בגביע.

גרוסמן עטורת פרסים בענף הקיקבוקס – היא זכתה במדליית זהב בגביעי אירופה לשנת 2023; מדליית ארד בגביעי אירופה ועולם בשנים 2021 ו-2022; מדליית ארד באליפות אירופה לשנת 2022; אלופת ישראל בשנים 2023–2020.

גרוסמן הייתה אחת מ-4 הספורטאים היחידים בארץ בענף הקיקבוקס שעמדו בדרישות הסף להשתתפות במשחקי העולם בשנת 2022 (המקבילה לאולימפיאדה לספורט שאינו אולימפי); והיתה גם אחת מ-2 הספורטאים היחידים בארץ בענף שעמדו בדרישות הסף להשתתפות במשחקי הקרב בשנת 2023 (התחרות הגדולה ביותר לענפי הקרב המתקיימת פעם בארבע שנים).

לצד כל זאת, גרוסמן היא גם המאמנת האישית של היזם והבעלים של קבוצת הנדל”ן-  איציק תשובה בשנה האחרונה. “איציק מתאמן מאוד ברצינות, ומעלה קצב בכל אימון. אני מודה לו מקרב לב על התמיכה, ויודעת שאם אני אצטרך משהו הוא יהיה שם בשבילי. איציק בונה בניינים, אבל בונה גם ספורטאים”, אמרה.

התמיכה בפולינה גרוסמן היא איננה התמיכה הראשונה של קבוצת איציק תשובה בספורטאים תושבי נתניה. הקבוצה גם העניקה חסות ראשית ללוחם הג’יו ג’יטסו הישראלי ירין שריקי, שזכה ב-2022 באליפות אירופה באחת התחרויות היוקרתיות בענף. הקבוצה תורמת רבות לקהילה בעיר ולספורט בפרט.

לדברי איציק תשובה, יו”ר ובעלים קבוצת איציק תשובה – “כמי שנולד, גדל ומתגורר בנתניה, אני גאה לתמוך בספורט בעיר בכלל, ובפרט לספורטאים מצליחים תושבי העיר. פולינה הביאה הרבה גאווה לעיר נתניה ולמדינה כולה, וניצחה למרות האווירה העוינת שהיתה בתחרות. העיר נתניה יקרה לנו, עיקר פעילותינו מתמקדת בה מזה שנים רבות, ונמשיך לתמוך בקהילה החמה שבה ככל שנוכל”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות נתניה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: חוסיין מרי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן